Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

When Gravity Fails - довідник для Cyberpunk 2.0.2.0.. Він заснований на серії Buddyeen Джорджа Алека Еффінгера, першим романом якої є When Gravity Fails.

Події серії відбуваються в альтернативному майбутньому, в якому людство прагнуло до зірок, але зазнало невдачі. Весь світ перетворився на клаптикову тканину мікродержав, які ворогують між собою за нечисленні ресурси та запаси продовольства, що залишилися. Єдиним острівцем порівняно організованої та централізованої влади є Халіфат, ісламська держава, що розкинулася на Близькому і Середньому Сході, на Аравійському півострові й в Північній Африці.

Технології[]

Хоча через нестабільну політичну ситуацію не існує "універсального" рівня технологічного розвитку, існує багато передових технологій.

Пластична хірургія тепер здатна змінювати тіло людини за допомогою біологічного вдосконалення. Зріст, вага, статура, колір шкіри/волосся/очей, раса чи навіть стать людини можуть бути змінені суб'єктом за допомогою донорських або клонованих тканин. Існують навіть кібернетичні імплантати, які можуть змінювати обличчя суб'єкта за командою.

Чіпи даних (або "daddies") - це розширені версії чіпів навичок Cyberpunk 2020. Це, як правило, набір взаємно доповнюючих навичок, об'єднаних разом.

Доступні модулі особистості (або "moddies"), які замінюють особистість користувача на запрограмовану штучну. Суб'єкт може стати знаменитістю або вигаданим персонажем (або знаменитим актором, який грає вигаданого персонажа). Суб'єкт поводитиметься, як персонаж, і матиме доступ до навичок, якими він користується. Існують навіть магазини костюмів, які продають реквізит, що допомагає у створенні персонажів.

Бібліографія[]

Серія Budayeen:

  • When Gravity Fails (1986)
  • Fire in the Sun (1989)
  • The Exile's Kiss (1991)
  • Word By Night (Незавершене)
  • Budayeen Nights [Антологія] (2003)
Advertisement