Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Samurai (укр. Самураї) — відомий американський рок-гурт, створений в Найт-Сіті. Фронтменом та гітаристом «самураїв» є Джонні Сільвергенд.

Найбільшої популярності гурт здобув завдяки своїм хітам: Chippin' In і Never Fade Away.

На момент подій гри «Cyberpunk 2077», спадщина гурту все ще користується популярністю. На вулицях можна знайти плакати Сільвергенда, а головний герой носить куртку з символікою «Samurai».

Склад[]

  • Джонні Сільвергенд (гітарист та вокаліст) — цинічний співак і гітарист, Рокербой з сріблясто-хромованою кібер-рукою. Він виступає проти корпорації "Арасака" через особисті причини: від втрати руки, до загибелі його родини та багатьох близьких друзів.
  • Керрі Євродайн (бас-гітарист та вокаліст) — дещо більш ідеалістичний Рокербой, який пропагував свої політичні та антикорупційні думки через визнані ЗМІ, а не через прямі дії.
  • Бес Айсіс (клавішник та композитор) — талановитий музикант та технік, Бес часто лишався зайвим під час конфліктів Сільверхенда та Евроді, проте не покидав гурт.
  • Роуґ Амендіарез]] (співробітниця служби безпеки і особиста охоронниця Сільвергенда) — майстерна та досвідчена соло, Роуґ була близьким другом Джонні Сільвергенда.

Примітки[]

  • У трейлері та промо-матеріалах до «Cyberpunk 2077» можна побачити багато посилань на гурт. Одяг V, плакати на вулицях та платівка з піснею «Never Fade Away».

Галерея[]

Advertisement