Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Отже, перед вами Rough Guide to the UK, прямий путівник по Англії, батьківщині панк-музики, панк-моди й панк-ставлення до життя.

Rough Guide to the UK

Rough Guide to the UK з підзаголовком "Riding the edge in 2020's Britain" - це довідник для Cyberpunk 2.0.2.0., що розповідає про Британію після закінчення воєнного стану.

На початку 2000-х років правляча монархія була узурпована, країна була розділена на кілька зон і запроваджено воєнний стан. Авторитет правлячої партії був низьким, і Шотландія вибухнула відкритим повстанням. Після років воєнного стану виник підпільний реставраційний рух, і за кілька років монархія знову запанувала.

У Rough Guide to the UK описується стан Великої Британії після скасування воєнного стану, а також багато різних зон країни, Управління воєнного стану, правляча еліта, темні й небезпечні корпорації та банди, які складають країну.

Кілька розділів книги також детально описують засоби масової інформації та їхню роль у розтерзаній війною країні, а також путівник для відвідувачів, який інформує читачів про місцеві заклади харчування, клуби та паби.

Доступність[]

Advertisement