Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Кіберпанк країни вранішнього сонця

Nippon Sourcebook

Nippon sourcebook - це довідник для гри Cyberpunk 2.0.2.0.. Він не є частиною канону.

У ньому детально описується Японія, сім'я Арасака та інші люди, країни та корпорації Далекого Сходу. Це японська версія Pacific Rim Sourcebook. Книга написана у світі гри в стилі, схожому на путівник, і містить інформацію про Японію та інші країни Далекого Сходу. До неї включено кілька менших азійських країн, таких як М'янма, Лаос, Сінгапур і Бруней, а також Нова Зеландія і Гавайські острови.

Було створено кілька нових ролей, таких як Пірат, Приватний детектив, Шпигун і Бігун. Такі класи, як Соло, мають альтернативні ролі, такі як Шинобі й Тацуджин, які зосереджуються більше на бойових мистецтвах, ніж на зброї.

Примітки[]

Попри те, що це японська версія Pacific Rim Sourcebook, фактично вона дуже відрізняється від неї. Вона містить ексклюзивний контент, зокрема сценарії Shadow Run та Tokyo Nova, а також багато іншого. Книга також містить більше інформації про Японію та Корею, ніж її американський аналог. У книзі також є ексклюзивні ілюстрації, виконані Таміко Шінші, японською художницею манґи. У цій книзі також детально розглядається клан Арасака та їхня роль у світі Cyberpunk.

Advertisement