Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Never Fade Away - це мініпригода, що з'являється у Cyberpunk 2013, Cyberpunk 2020 та Cyberpunk RED, а ще квест у Cyberpunk 2077. З неї починається те, що вважається історією кіберпанку.

Вступ[]

Історія Never Fade Away, відбувається з 15 по 16 квітня 2013 року, та розповідає про 24 години з життя Джонні Сільверхенда, відомого рокера, який раптово опинився втягненим у смертельну гру в кішки-мишки зі зловісною корпорацією "Арасака". Події розгортаються навколо Альт Каннінгем, найкращого нетраннера Найт-Сіті та дівчини Джонні, яку викрадає корпорація. Джонні з невеликою ударною групою штурмує вежу Арасака, намагаючись врятувати її.

Огляд[]

Кіберпанківська пригода[]

Відомий рокербой Джонні Сілверхенд виступає в нічному клубі "Hammer" у Найт-Сіті у супроводі своєї дівчини Альт. Після виступу вони вислизають через чорний вхід, щоб уникнути натовпу, і їх помічає група панків у провулку попереду. Вони одягаються в кольори банди Icebrothers і запрошують Джонні випити після концерту. Відчувши небезпеку, Джонні люб'язно відмовляється від святкування і ставить Альт поза небезпекою, збоку, за своєю кібер-посиленою однойменною рукою. Джонні готує свою зброю, але він занадто повільний; трійця панків накидається на нього, і він опиняється в нокауті за лічені секунди до того, як Альт викрадають. Постійно втрачаючи свідомість, Джонні присягається помститися.

Медійник, на ім'я Лайл Томпсон спостерігає за сценою здалеку. Його присутність там невипадкова, і він чекає, поки насилля закінчиться, знаючи, що шанси не на його боці. Він підходить до Джонні й викликає Trauma Team, використовуючи свою особисту картку.

Травматологічне відділення[]

АВ забирає пару і швидко відправляє їх до травматологічного відділення. Лікар, що оперує Джонні, є знайомим обличчям, він неодноразово бачив його з операційного столу. Цей лікар і встановлював Джонні культовий протез "Срібна рука", на чию честь й названий рокер. Лікар ставиться до Джонні як до сина, тим більше, що його рідний син і найкращий друг Джонні загинув кілька років тому. В рамках роботи Джонні отримує декілька футів синтетичного кишківника, який завдяки сучасним медичним технологіям не буде помітний назовні. Під час роботи лікар докоряє Джонні, риторично запитуючи, коли ж він відмовиться від такого життя.

Іменування[]

Томпсон представився, поки Джонні готувався до бою з невідомим ворогом. Він розповідає, що нападники були не простими панками, а професіоналами, найнятими корпорацією "Арасака", але вони прийшли не за Джонні, а за Альт. Томпсон пояснює, що вбивство Джонні виглядало б як звичайне вуличне пограбування і відвернуло б увагу від викрадення Альт. Потім він повідомляє забудькуватому Джонні про участь Альт у розробці Душогуба - неймовірної програми, яка може буквально вилучати розум нетраннера та ув'язнювати його в цифровому світі. Джонні, який знає про цю програму, шокований відкриттям, що його подруга створила програмне забезпечення, яке описують як щось найближче до пекла на землі. З'ясовується, що Арасака розробляють власну версію, і це було лише питанням часу, коли завербована Альт, хоча в цьому випадку, очевидно, не з власної волі, приєднається до них. Томпсон розкриває свої власні претензії до мегакорпорації, і вони вирішують об'єднати зусилля, щоб врятувати Альт.

Роуґ й Сантьяґо[]

Дует вирушає до "Атлантиди", занедбаного бару в Найт-Сіті, який кишить людьми, що шукають роботу. Джонні шукає соло Роуґ, свою колишню коханку та учасницю дуету Роуґ/Сантьяґо - високорекомендованої сольної команди, яка, за чутками, заробляє до 5000 євродоларів за вечір. Спочатку вагаючись, Сантьяґо торгується до 30000 євродоларів, угоду укладено, і дует перетворюється на команду з чотирьох осіб. Перш ніж обговорити подальші деталі, вечірку перериває корпоративний головоріз, який хоче прикінчити Джонні, але він не може зрівнятися з Роуґ, яка швидко розправляється з ним. Роуґ, Сантьяґо і Томпсон вбивають ще чотирьох головорізів, що з'являються за барною стійкою, а Джонні ледве уникає пострілу, який вбиває відвідувача, що стояв поруч.

Втеча[]

Команда відступає до Порше Джонні, оскільки Томпсон здогадується, що їх відстежили за його карткою травматологічної бригади. Не встигли вони дістатися до машини, як над ними з'являється АВ-4 Арасаки, і Роуґ стає першою мішенню на їхньому шляху. Перед тим, як її підстрелили, Томпсон влучним пострілом з гранатомета виводить з ладу AV. Кинувши машину, щоб уникнути ще однієї засідки, команда вирушає пішки. Сантьяґо йде попереду, за ним Томпсон і Джонні, а Роуґ замикає групу.

Альт[]

Альт здивована, що опинилася не в компанії викрадачів, які її викрали, а у відносному комфорті на об'єкті Арасаки. Її зустрічають Тошіро Арасака та його охоронець Акіра. Після того, як їй пропонують випити, Альт помічає, що Акіра рухається, як професійний вбивця, і вирішує не робити жодних кроків проти своїх таємничих викрадачів. Тошіро розповідає, що Альт викрали, щоб змусити працювати на них, і це заспокоює її нерви та змінює динаміку ситуації. Однак розмова псується, коли він згадує про Душогуба.

Збори господарів[]

Команда Джонні, Томпсон, Роуґ і Сантьяґо залягли на дно в покинутому готелі Mark Luxor Hilton. Томпсон сканує радіо, а Роуґ і Джонні стежать за вулицями, чи не сидять у них на хвості корпоративні головорізи. Сантьяґо пропонує атакувати Арасаку на їхньому об'єкті на околиці міста, оскільки Альт або вже там, або її перевезли назад до Японії, в штаб-квартиру "Арасаки". Роуґ, погоджуючись, пропонує атакувати якомога швидше, оскільки основні сили Арасаки, ймовірно, все ще патрулюють вулиці, а не охороняють штаб-квартиру. Поки Джонні проводить діагностику своєї руки, Томпсон припускає, що програма Душогуб, ймовірно, може працювати лише на головному комп'ютері в штаб-квартирі Арасаки. Група починає планувати штурм.

Взаємодіяти з музикою[]

Альт підключена до мейнфрейма Арасака з наміром відтворити Душогуба по пам'яті. Нетраннери Арасаки стежать за кожним її кроком та відмовляють їй від будь-яких проб. Але це не має значення, бо її тіло лежить на дивані в офісі Тошіро, майже в комі, а вона бігає мережею. Вона згадує, як створювала цю програму, спочатку як нешкідливу програму для утримання штучних особистостей, а потім виявила, що вона може містити живі особистості, а також безперешкодно переносити їх туди-сюди, по суті, забезпечуючи безсмертя. Коли її роботодавець ITS виявив роботу, вони почали створювати її як цифрову в'язницю, яка вбиває тіло і назавжди замикає розум у пастці. Альт зрозуміла, що це лише питання часу, коли вони або вб'ють її, або протестують на ній програмне забезпечення.

Воєнна вечірка[]

Команда здійснила свій план. Імпровізований концерт Samurai на зеленій галявині перед будівлею Арасаки. Ідея ідеальна - зібрати буквально армію фанатів, і це те, чого Арасака ніколи не очікувала. Роуґ і Сантьяґо вирушають на пошуки, збираючи вибухівку, гвинтівки та необхідне кіберпрограмне забезпечення. Томпсон наполегливо працює на вулицях, зустрічається зі своїми контактами, робить наводки на схеми та переконується, що новина поширюється. До полудня все місто знає про гурт Samurai, час - захід сонця, а пиво - безплатне. Вдень неспокійний натовп сходиться до вежі Арасака.

Учень чарівника[]

Альт, проникнувши в глиб комп'ютера Арасаки, робить прорив разом із наслідувачем Душогуба. Їй вдається створити штучну конструкцію всередині машини, яку Арасака ще не помітила, обхід контролера, що може стати ключем до її виживання.

Запальна вечірка[]

Сейчо Харада, член охорони Арасаки, японець за походженням, спостерігає за подіями, що розгортаються навпроти головного входу до закладу. Він спантеличений анархією і негативно порівнює її з суворою дисципліною на своїй батьківщині. Він спостерігає, як на сцену виходить Джонні Сільверхенд, знаючи, що це викличе масові заворушення, якщо його виведуть. Він вривається в разом зі своїм хітом Chippin' In, весь час оглядаючи натовп, створюючи атмосферу і спостерігаючи, як його команда займає позицію, готуючись до того, що Джонні створить диверсію. Однак Арасака сама створює її, охоронці перегинають палицю, занадто сильний стрес змушує їх відкрити вогонь по натовпу. Цього виявляється недостатньо, оскільки понад шість тисяч оскаженілих фанатів накидаються і штурмують фоє Арасаки. Сантьяґо, прикриває натовп, відстрілюючи охоронців зі своєї потужної снайперської гвинтівки. Роуґ і Томпсон заходять у фоє під виглядом членів "Залізного прицілу", відомого колабораціоністського угруповання Арасака. Роуґ розправляється з охоронцями за стійкою реєстрації, і дует біжить попереду натовпу до ліфтів. Вона закладає вибухові заряди в ліфт, що залишився, і скеровує його до кабінету керівництва. Джонні приєднується до пари, вкритий закривавленою курткою охоронця Арасаки, на якій написано ім'я Сейчо Харада. Трійця рухається вгору по будівлі, уникаючи охорони Арасака, а потім застрибує у верхні кабіни ліфтів, щоб уникнути пострілів. Піднімаючись на верхні поверхи, вона активує кумулятивні заряди, які зупинилися перед кабінетами керівництва.

В іншій частині будівлі Тошіро захоплюється планом Джонні й дає вказівку Акірі розмістити війська на сходових клітинах й стріляти у все, що вийде з ліфтів. Він підходить до Альт, втомлений тим, що часу обмаль й Джонні може увірватися будь-якої миті. Він наказує Акірі затримати Альт і запитує своїх техніків, чи готове програмне забезпечення. Вони підтверджують, і він вдирається в мейнфрейм і тестує програму на Альт, вириваючи її розум з тіла.

Рай для ангелів[]

У головному комп'ютері Альт переглядає інформацію про Арасаку, перенаправляє кошти з особистих рахунків Сабуро Арасаки, стирає код програмного забезпечення, підсмажує мізки трьом технарям нетраннерам і використовує лазерний контроль кімнати, щоб спалити кібероптику Акіри. Тошіро здивовано спостерігає за цим, вихваляючи вміння Альт врятуватися від неминучої загибелі. Коли вона збирається перенести свій розум назад у тіло, спрацьовує вибуховий заряд. Тошіро випадково від'єднує Альт від кіберпалуби, коли той кидається на землю, намагаючись затулитися від вибуху, а трійця вривається до неї. Джонні кидається до Альт, але розуміє, що вже запізно. Її бездиханне тіло лежить на дивані, а розум загубився в машині. Томпсон починає транслювати сцену, свою велику сенсацію про те, як він завалив Арасаку, коли той зіткнувся з Тошіро, проте переможений Джонні просить його припинити трансляцію, поки він не застрелив Тошіро. Джонні йде з бездиханним тілом Альт, а її цифрова форма беззвучно кричить зсередини комп'ютера.

Персонажі[]

Головні[]

Другорядні[]

  • Лайл Томпсон
  • Роуґ Амендіарес
  • Сантьяґо Альдекальдо
  • Тошіро Арасака

Решта[]

  • Акіра
  • Сейчо Харада

Локації[]

Advertisement