Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

З оглушливим гуркотом переривається засідання ради директорів невеликої корпорації... "Панове, засідання закінчено".

– Дерек Квінтанар, 

LMaximum Metal, з підзаголовком High Powered Ordinance for Cyberpunk 2020, - це довідник для вищезгаданого Cyberpunk 2020.

Книга призначена як короткий довідник для гравців і суддів, щоб включити нову потужну зброю у свої ігри. Включено військову техніку, таку як танки, БТРи та бронетранспортери від таких корпорацій, як Мілітех та Арасака.

Силова броня, яку скорочено називають Assisted Combat Personnel Armor (ACPA), була новою функцією в Cyberpunk 2020, пропонуючи гравцям на вибір використовувати нову бойову броню, яка дозволяє значно збільшити вантажність, використовувати важку зброю і здатність витримувати значні пошкодження.

У книзі подано каталог усього озброєння ACPA, доступного для гри, від систем автодокументації до портативних гармат. Також детально описані варіанти костюмів ACPA від різних корпорацій, такі як Militech Commando, Arasaka Standard B та Orbital Air⁄Raven Microcyb Spider.

Доступність[]

Advertisement