Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Cyberpunk RED - це новітня рольова гра від R. Talsorian Games, випущена 14 листопада 2020 року. Це останнє видання рольової гри в серії Cyberpunk та продовження Cyberpunk 2.0.2.0., яке вийшло на місяць раніше за Cyberpunk 2077 і подолало часовий розрив між цими двома іграми.

У 2018 році інформації про гру було доволі мало, лише те, що в грі буде використовуватися систему блокування. Пізніше, у 2020 році, творці випустили тижневе оновлення про гру, в якому розповідали про деякі системи ще до її виходу.

У червні 2018 року RTG звернулася до спільноти кіберпанків, щоб дізнатися їхню думку про потенційних художників для ілюстрації майбутнього видання. 19 листопада 2020 року була випущена фізична версія основної книги правил.

Огляд[]

Cyberpunk RED представляє вдосконалену версію правил Cyberpunk 2.0.2.0. року та вводить деякі нові механіки. У грі замінено шкалу здоров'я на традиційні хіт-пойнти. Однак ця зміна призводить до того, що персонажі стають дещо "губчастими". Щоб виправити цю проблему, у грі було знижено рівень броні, а також додано механіку, яка називається системою критичних поранень. При кидку пошкоджень, якщо випадає дві 6-ки, ваш ворог отримує 5 пошкоджень безпосередньо до його HP, і він отримує жорстоку травму, яка шкодить його статистиці, поки він не зцілиться за допомогою перевірки навичок (складність перевірки залежить від травми).

Зброя[]

Зброю було оптимізовано. Замість індивідуальної зброї в основній книзі тепер є середній пістолет, важкий пістолет, дуже важкий пістолет, SMG, важкий SMG, штурмова гвинтівка, снайперська гвинтівка, ракетниця і т.д. В основному, зброя є узагальненою і не має конкретних назв. Наступний тип - екзотична зброя. Ця зброя надто відрізняється від інших, щоб бути віднесеною до якоїсь категорії, наприклад, моно-катана, вогнемет чи пневматичний пістолет. Кожна з них має свої власні ефекти та пошкодження.

Економіка[]

Економіка також була впорядкована. Спосіб життя та житло спрощено, а гра пропонує легше виправлення ціноутворення для предметів, щодо яких ви не впевнені. Наприклад, гравці захотіли купити програму вашого дизайну, але ви не знаєте, скільки вона коштує. Тоді ви звертаєтеся до таблиці й вирішуєте, що програма належить до категорії "Супер-розкіш". Отже, ви призначаєте їй відповідну ціну.

Ролі[]

Система життєвих шляхів була змінена, щоб вона була суто для рольової гри й не впливала на ваші стартові статки чи навички. Існує додатковий варіант життєвого шляху, який доповнює основний життєвий шлях. Ці додаткові життєві шляхи стосуються кар'єри персонажа, наприклад, де він працює, на кого він працює, що він продає або створює тощо.

Нетраннінг[]

З Cyberpunk 2.0.2.0. нетраннінг був значно вдосконалений. Замість того, щоб сидіти нерухомо і бути відірваними від гри, учасники нетраннінгу вдягають окуляри віртуальної реальності, які проєктують мережу на реальне життя. Це означає, що гравці можуть бути з рештою учасників вечірки й одночасно керувати мережею. У свій хід Нетраннер може виконати "м'ясну" дію або дію з павутиною. Сітка розглядається як ліфт. Кожного ходу гравці можуть "спускатися" на рівень архітектури Мережі (яка є ліфтом). На кожному рівні є якась річ, наприклад, пароль, шматок даних, пекельний пес або інший захист. Як тільки вони завершують "поверх", вони можуть спуститися на наступний поверх під час свого наступного ходу.Як тільки Нетраннер досягає дна Мережі, він повністю спускається вниз по архітектурі та закінчує з нею.

Додатково[]

Книга також містить величезну кількість легенд, зокрема оповідання Never Fade Away, The Fall of the Towers, й Black Dog. Події кожної з них відбуваються в різний часовий період. Дія Never Fade Away відбувається у 2013 році та встановлює тон і відчуття світу Cyberpunk. The Fall Of The Towers, дія якої відбувається у 2023 році, розповість про операцію всередині штаб-квартири Арасака в Найт-Сіті, що закінчилася вибухом ядерної бомби, яка підірвала Корпоративну зону. Black Dog допоможе вам відчути 2045 рік, або Time of the Red.

Книга має понад 400 сторінок і містить понад 100 ілюстрацій.

Додатковий контент[]

Cyberpunk RED містить в собі різноманітний контент, включаючи заплановані доповнення та вже випущений завантажуваний контент. Нижче перераховані найважливіші з них.

Вступні книги[]

Ці правила дозволять вам грати в Cyberpunk RED без основної книги, а саме:

  • Cyberpunk RED Jumpstart Kit - вступ до Cyberpunk RED до виходу основної книги.
  • Cyberpunk RED Easy Mode - безплатний і легкий вступ до Cyberpunk RED.

Довідники[]

Це додаткові книжки та предмети, які можна придбати разом із правилами: Cyberpunk RED Jumpstart Kit або Easy Mode. Щоб придбати фізичні книги, необхідно перейти до магазину R. Talsorian Games store. Щоб придбати цифрові версії, перейдіть до магазину DriveThruRPG store.

  • Data Screen - інформація для швидшого та ефективнішого проходження гри, зокрема чотири художні панелі для приховування ваших ігрових нотаток.
  • Data Pack - блокнот з картками персонажів, 12 додаткових карт, набір списків людей, речей, місць і зустрічей, а також буклет з новими пригодами Screamsheet.
  • Netrunning Deck - карти, необхідні для побудови NET-архітектури та проходження через неї. Містить 16 карт Програми, 30 карт Чорного льоду, 3 карти Демона та 11 карт Поверху.
  • Interface RED - збірки випущених DLC для Cyberpunk RED плюс нова стаття в кожному томі.
    • Volume 1 - Збірка, що складається з Old Guns Never Die, Single Shot Pack, Cyberchairs, Elflines Online, ELO Expansion Pack 1 та Red Chrome Cargo DLC, а також нової статті " All About Drones", яка включає 6 нових дронів.
    • Volume 2 - збірка, що складається з Hardened Mooks, Hardened Lieutenants, Night City Weather, Jumpstart Kit Conversion Guide, Cargo Containers and Cube Hotels, Daeric Sylar's Guide to Elflines Online та 12 Days of Gunmas DLC, а також нова стаття про лінійку Biotechnica's Bioexotics.
  • Tales of the RED: Street Stories - колекція з дев'яти повнометражних місій, які ніколи раніше не виходили.
  • Black Chrome - нові варіанти спорядження та зброї; коментарі про те, як знайти та продати товари на ринку.

Безплатні DLC[]

Це безплатні додаткові книги та предмети, які можна використовувати разом з правилами: Cyberpunk RED Jumpstart Kit й Easy Mode. Щоб завантажити безплатний контент, просто перейдіть на вебсайт R. Talsorian Games.

Запланований контент[]

Майбутні розширення[]

Це розширення, які, знаходяться в стадії розробки.

  • Danger Gal Dossier - профілі різних персонажів, союзників і ворогів, у Найт Сіті за Time of the Red.
  • Rogue's Street Weapons — набір "карт спорядження", що містить 108 видів зброї, пристосувань до зброї та боєприпасів. Він буде охоплювати елементи з основної книги правил та її DLC.

Заплановані розширення[]

Це вже підтверджені розширення, які в певний момент почнуть розроблятися.

  • Rusted Chrome - ланцюжок поставок і транспортування, в тому числі багато про кочівників.
  • 2077 sourcebook — перехід з 2045 на 2077 рік.

Потенційні розширення[]

Це розширення, які розглядаються як такі, що можуть бути розроблені, але ще не підтверджені.

  • Interface RED, Volume 3
  • Second Street Weapons card deck
  • DLC про побачення, місце для тусовок, а також більш запеклі вороги та житлові приміщення.
  • Highrider та Net Chrome books.
  • Крім того, є кілька історій, які можуть бути додані в майбутніх доповненнях, зокрема Michiko's Big Breakup або Michiko's Big Date

Придбання[]

Advertisement