Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

2077Icon

Швидкозлами (англ. Quickhacks), які також називають "програмами", є типом обладнання в Cyberpunk 2077.

Загальний огляд[]

Швидкозлами можуть бути встановлені на кібердеку і використовуватися для знищення або дезорієнтації ворогів, а також для обходу захисних систем.

Кожен швидкозлам має тривалість (час, протягом якого він буде активний), час надсилання (час, протягом якого швидкозлам почне діяти) і вартість оперативної пам'яті (кількість оперативної пам'яті кібердеки, необхідної для ураження цілі за допомогою швидкозламу). Не всі швидкозлами мають "час відновлення" (час, необхідний для повторного використання швидкозламу).

Типи швидкозламів[]

Бойові[]

Бойові швидкозлами - це програми, які завдають шкоди ворогам, часто залишаючи на них ефект стану. Ці швидкозлами мають середні витрати оперативної пам'яті.

Маніпулятивні[]

Маніпулятивні швидкозлами можуть накладати на ворогів різні ефекти. Ці швидкозлами мають низькі/середні витрати оперативної пам'яті.

Диверсійні[]

Диверсійні швидкозлами дозволяють прослизнути повз небезпеку, не привертаючи до себе уваги, а також дозволяють стратегічно розміщувати ворогів. Ці швидкозлами зазвичай не починають прогрес відстеження, що дозволяє вам залишатися непоміченими. Ці швидкозлами в більшості випадків мають найнижчі витрати оперативної пам'яті.

Абсолютні[]

Абсолютні швидкозлами дуже смертоносні і дуже жорстокі. Вони мають найвищі витрати оперативної пам'яті серед усіх швидкозламів.

Технічні[]

Ці швидкозлами попередньо встановлені на кібердеку, що визначається їхнім виробником та рівнем. Вони часто використовуються на об'єктах і предметах під час зіткнення з ворогом, за винятком точок доступу.

Транспортні[]

Здібність Автохакер дозволяє зламувати транспорт і самі програми та їхня вартість визначаються виробником та рівнем вашої кібердеки.

Придбання[]

Швидкозлами та їхні рецепти можна купити у різних продавців-мережників по всьому Найт-Сіті. Вони можуть випадати з різних раритетів від ворожих мережників. Їх також можна здобути зі скидів вантажів у доповнені Ілюзія свободи.

Швидкозлами та їхні рецепти також можна отримати, успішно зламавши точки доступу.

Список швидкозламів[]

Бойові швидкозлами[]

Маніпулятивні швидкозлами[]

Диверсійні швидкозлами[]

Абсолютні швидкозлами[]

Технічні швидкозлами[]

Транспортні швидкозлами[]

Advertisement