Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

CD Projekt — це польський видавець, розробник та локалізатор комп'ютерних ігор. Заснували компанію Марцін Івінський та Міхал Кіцінський в травні 1994 року. З самого початку їхньою метою була публікація програмного забезпечення на польському ринку на компакт-дисках. Компанія стала першим польським видавцем, який видав програмне забезпечення на компакт-дисках, і довгий час була єдиною компанією в Польщі, що спеціалізувалася на виданні відеоігор та освітнього програмного забезпечення.

Свою популярність вони здобули завдяки серії завдяки ігровій трилогії Wiedźmin (Відьмак). Створена їхнім підрозділом розробки, CD Projekt RED, і заснована на класичній фентезійній сазі польського письменника Анджея Сапковського, третя частина серії, The Witcher 3: Wild Hunt, мала величезний комерційний успіх. Разом зі своїми доповненнями гра отримала незліченну кількість нагород "Гра року" і по праву вважається однією з найкращих ігор усіх часів і народів.

Локалізація[]

CD Projekt також відома як перша компанія, що стала випускати повністю перекладені на польську мову ігри, такі як Baldur's Gate, Planescape: Torment, обидві частини Icewind Dale, Герої Магії та Меча V і багато інших. У створенні локалізацій брали участь добре відомі польські актори й знаменитості. З 2002-го року CD Projekt відкрили філії в Чехії та Словаччині, де почали перекладати ігри чеською мовою. У 2003—2004 роках, за свою локалізаторську діяльність, CD Projekt отримали нагороду «Business Gazelle».

Історія[]

Після міжнародного успіху "Відьмака" компанія CD Projekt змінила свій фокус на розробку ігор. У 2008 році компанії групи CD Projekt стали часткою новоствореної холдингової компанії CDP Investment Sp. z o.o. Незабаром після цього відбулось зворотне поглинання, коли CDP Investment об'єдналася з Optimus S.A., публічною компанією, зареєстрованою на Варшавській фондовій біржі. У жовтні 2011 року CD Projekt RED Sp. z o.o. злучилася з CD Projekt RED S.A. і стала домінантною частиною групи.

У лютому 2002 року CD Projekt створила новий підрозділ - CD Projekt RED, який спеціалізується на розробці комп'ютерних ігор. Їхньою першою грою став "Відьмак", заснований на книгах Анджея Сапковського. Також у 2002 році CD Projekt розширила свою діяльність на Чехію та Словаччину, де почали поширювати ігри в чеському перекладі.

6 жовтня 2005 року CD Projekt запустила платформу під назвою "gram.pl" (англ. I'm playing.pl). Це платформа, створена для гравців, які шукають можливість продавати або купувати нові ігри. Новим покупкам надається пожиттєва гарантія. У лютому 2008 року CD Projekt придбала розробницьку студію Metropolis Software.

10 липня 2008 року CD Projekt анонсувала Good Old Games (gog.com), сервіс для покупки класичних комп'ютерних ігор онлайн без системи DRM.

CD Projekt RED[]

Посилання CDPR

CD Projekt RED - це дочірня компанія CD Projekt котра спеціалізується на розробці відеоігор. Заснована у 2002 році та базується у Варшаві. Студія відома за створенням серії відеоігор Відьмак та Cyberpunk 2077. Станом на 2021 рік вона працевлаштовує понад 900 співробітників, які працюють під керівництвом Адама Бадовського.

Розроблені ігри[]

Рік Назва Платформа Видавець
2007 The Witcher macOS, Microsoft Windows Atari, CD Projekt
2011 The Witcher 2: Assassins of Kings Linux, macOS, Microsoft Windows, Xbox 360 Atari, CD Projekt
2014 The Witcher Adventure Game Android, iOS, macOS, Microsoft Windows CD Projekt Red
2015 The Witcher Battle Arena Android, iOS
The Witcher 3: Wild Hunt Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S CD Projekt
The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone
2016 The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine
2018 Gwent: The Witcher Card Game Android, iOS, Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
Thronebreaker: The Witcher Tales Android, iOS, Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One
2020 Cyberpunk 2077 Google Stadia, Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S
2022 Gwent: Rogue Mage Android, iOS, Microsoft Windows
Roach Race Android, iOS
2023 Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Microsoft Windows, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Посилання[]

Advertisement