Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Урятувати чи не врятувати? Ось у чому питання - основне завдання в Cyberpunk 2077. Ві зі своїм напарником Джекі, а також з мережницею Ті-Баґ, були найняті, щоб знайти і повернути зниклу Сандру Дорсет, чий біомонітор втратив зв'язок.

Запис у журналі[]

Вакако Окада має для нас роботу. Справниця отримала сигнал про допомогу від однієї з клієнток - Сандри Дорсет. Усе вказує на те, що вона нарвалася на "Бляхарів". Вилупки займаються підрізанням людей та перепродажем їхніх імплантів на чорному ринку. Гадаю, треба навідатися до них. Що скажеш, ese/chica?

Цілі[]

  • Поговоріть із Джекі.
  • Ідіть за Джекі.
  • Увійдіть до ліфта з Джекі.
  • Поговоріть із Ті-Баґ.
  • Ідіть за Джекі.
  • Прямуйте до квартири.
  • Зламайте двері.
  • Ідіть за Джекі.
  • Огляньте тіло жінки.
  • Ідіть у наступну кімнату.
  • Підкрадіться до бляхаря.
  • Знешкодьте бляхаря.
    • Сховайте тіло в морозильнику.
  • Знайдіть Сандру Дорсет
    • Сховайтеся від "Бляхарів". [необов'язково]
    • Зачекайте в укритті. [необов'язково]
    • Знешкодьте бляхаря. [необов'язково]
    • Скористайтеся шляхом, позначеним Ті-Баґ. [необов'язково]
  • Знешкодьте ватажка "Бляхарів".
  • Поговоріть із Ті-Баґ.
  • Огляньте тіло.
  • Перевірте наявність ознак життя.
  • Урятуйте Сандру.
  • Винесіть Сандру на терасу.
  • Зачекайте на "Травма Тім".
    • Зачекайте поблизу дверей на терасу.
  • Покладіть Сандру на ноші.
  • Зачекайте, допоки "Травма Тім" допоможе Сандрі.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Зайдіть у ліфт.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Подзвоніть Вакако.
  • Поговоріть із Вакако.
  • Сядьте на місце пасажира.
  • Їдьте додому з Джекі.
  • Знешкодьте "Бляхарів".
  • Їдьте додому з Джекі.
  • Вийдіть з авто.
  • Ідіть додому.
  • Огляньте запаси зброї у сховку. [необов'язково]
  • Ляжте в ліжко.

Проходження[]

Завдання починається після відеоролика про Найт-Сіті. Півроку по тому, ви разом з Джекі сидите в машині і обговорюєте роботу, на яку вас найняла Вакако Окада.

Ви дізнаєтеся, що зникла жінка, ймовірно, знаходиться в лігві "Бляхарів" у кімнаті 1237 даного жилого будинку. Ті-Баґ допомагає відімкнути головні двері та відключити систему безпеки.

Потрапивши всередину, ви з Джекі пройдете через дві кімнати, в другій з яких на столі лежить труп жінки. У третій кімнаті буде ваш перший ворог, до якого вам потрібно буде підкрастися і або вбити, або тихо знешкодити, перш ніж кинути його тіло в морозильник, що стоїть перед ним. Разом з Джекі підкрадіться до зони поруч з головною кімнатою, де вам потрібно буде дочекатися ще двох бляхарів, які пройдуть крізь неї. Підкрадіться до одного з них і вбийте або тихо знешкодьте.

У головній кімнаті є п'ять бляхарів, з якими ви можете розібратися, як вам заманеться. Вам також потрібно буде розібратися з ватажком "Бляхарів", який має велику пушку, що може вбити вас за лічені секунди, якщо ви будете відкриті для нього. Або сховайтеся в укриття і розстрілюйте його з будь-якої зброї, яку ви дістали з бляхарів, або йдіть маршрутом, який позначе вам Ті-Баґ та використовуйте швидкозлам, щоб відволікти екраном комп'ютера, перш ніж підкрастися і розправитися з ним так, як ви бажаєте.

Покінчивши зі "Бляхарями", ви з Джекі потрапляєте до ванної кімнати на іншому кінці квартири. У ванні ви знайдете вашу ціль - Сандру Дорсет, занурену в лід разом з мертвим чоловіком. Хоча вона і жива, але медично нестабільна, і ви маєте врятувати її за допомогою упорскувача, коли вона почне помирати. Видаливши глушилку GPS, яка заважала активізації Платинової тривоги, треба буде перенести Сандру на балкон, куди прибуде травматологічна бригада за допомогою ПТашки. Вам накажуть вам покласти жінку на ноші, які вони принесуть, а потім заберуть її. Після цього ви з Джекі повинні піти до ліфта. Зв'язавшись з Вакако, ви говорите їй, що завдання виконано.

На шляху до будинку Ві у Мегаблоці 10 у Ватсоні, вас з Джекі буде переслідувати фургон "Бляхарів". Вам доведеться розібратися з чотирма ворогами, двоє з яких відкривають вогонь із задніх дверей, ще один відкриває вогонь по вас, коли відкриває бічні двері пізніше під час атаки, і водій. Ви стріляєте в них з пістолета, щоб не отримати занадто багато пошкоджень, але якщо ви не вб'єте всіх чотирьох бляхарів, то фургон все одно розіб'ється і вб'є їх усіх.

Потім ви потрапите до поліцейської блокади на межі Ватсона, але Джекі зможе переконати офіцера пропустити вас, а потім їхатимете далі, поки не побачите сцену, в якій якихось бандитів атакуює загін MaxTac, і переб'є їх. Нарешті, Джекі висадить вас і поїде до своєї дівчини. Підніміться до своєї квартири, де у вас буде можливість перевірити сховок. Коли ви ляжете в ліжко, дане завдання та Пролог завершаться.

Шаблон:Navbox Cyberpunk 2077 Quests

Advertisement