Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Убивче кохання (англ. Love Like Fire) - основне завдання в Cyberpunk 2077.

Запис у журналі[]

Частенько трапляється так, що розповіді інших перетворюються на наші власні спогади. Хтось дає початок, середину та кінець, і невдовзі ми починаємо вірити, що й справді були там - що МИ зробили те все. Але те, хто ми є - збудоване на минулому, а минуле збудоване на брехні.
У 2023 році Джонні Сільвергенд напав на "Вежу Арасаки". П'ятдесят років потому ці події стали спогадами Ві.

Цілі[]

  • Візьміть мікрофон.
  • Вийдіть назовні.
  • 8Поговоріть із Керрі.
  • Сядьте в гелікоптер.
    • Знешкодьте арасаківців.
  • Дочекайтеся зниження гелікоптера.
  • Вийдіть із гелікоптера.
  • Ідіть за Павучихою Мерфі.
  • Зачекайте завантаження вірусу в мережу.
    • Знешкодьте арасаківців.
  • Знайдіть ліфт
  • Зачекайте.
  • Розмістіть та ввімкніть бомбу в ліфті.
  • Вийдіть з ліфта.
  • Зачекайте.
  • Розстріляйте механізм ліфта.
  • Розкажіть Роуґ про свій план.
  • Знайдіть точку доступу до мережі.
  • Під'єднайтеся до точки доступу.
  • Поверніться на дах.
  • Дістаньтеся гелікоптера!

Проходження[]

Після пострілу в голову, Ві потрапляє в спогади Джонні Сільвергенда. Події починаються в клубі "Молот", 20 серпня 2023 року о 21:00. Вам доведеться пройти по коридору, привітатися з шанувальницю, прибрати з дороги Мартіна Тіна. Далі, вийшовши на сцену, Джонні попрощається зі всіма та виконає свій останній виступ. Коли він закінчиться, треба йти до Роуґ, але рокера зупиняє його друг Керрі Євродайн, якому буде сказано останні слова.

Сільвергенд сідає в гелікоптер та направляється до "Вежи Арасаки", де треба буде розібратися з арасаковцями, приземлитися та слідувати за Павучихою Мерфі, котра зламує двері.

Пробившись з боєм, Роуґ каже Джонні розмістити бомбу, а після стріляти в його дроти. Найманка вже хоче йти, але рокеру треба зробити ще дещо. Відмовившись з ним йти, вона дає йому 4 хвилини. Джонні знаходить потрібну точку доступу та завантажує вірус. А потім йде назад, де його зупиняє Адам Смешер.

Наступна сцена відбувається за дверима на даху. Треба бігти до гелікоптера. Роуґ хватає Джонні ра руку, але постріл збиває його вниз на дах. І лежачі на спині, до Джонні наближається Адам Смешер та добиває його.

Час від часу, Джонні приходить до тями і десь опиняється, де його допитують два агенти. До них заходить Сабуро Арасака та технарка і просять залишити їх з Джонні. Відбувається діалог між ними і останнє, що бачить Джонні, те як вивантажують "Душегуб" та переміщують його енграму.

Advertisement