Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк
Третя корпоративна війна

Третя корпоративна війна

Третя корпоративна війна - це масштабний корпоративний конфлікт, який відбувся у 2016 році в період з лютого по листопад. На відміну від Першої та Другої корпоративних війн, третя корпоративна війна майже повністю відбувалася в мережі.

Передумови та початок[]

Бойові дії почалися, коли інспектори з Торгової палати Лос-Анджелеса виявили схему зловживання довірою, яку здійснювали деякі інвестиційні консультанти Merrill, Asukaga & Finch проти приватних інвесторів, використовуючи Фонд Ротштейна (дочірня компанія Банку Нью-Йорка) як важіль впливу. Вони повідомили про це окружну прокуратуру, яка наступного дня розпочала розслідування.

Фонд Ротштейна, обурений дволикістю MA&F і не бажаючи бути втягнутим у розслідування, передав усе, що мав, до прокуратури. Вони також найняли місцевих вуличних мережевиків, щоб ті почали досліджувати фортеці даних MA&F у пошуках правди.

Адміністрація MA&F сприйняла цей крок свого колишнього союзника як пряму атаку. Вони негайно вжили заходів у відповідь, посиливши мережеву безпеку, використовуючи своїх мережників, щоб розпочати атаку на Фонд Ротштейна, спершу завдавши удару по фінансових цілях Ротштейна. Потім ударні групи MA&F зосередилися на фактичному знищенні комп'ютерних систем Ротштейна, що призвело до ескалації бойових дій.

Кілька днів ситуація була схожа на заплутаний рукопашний бію. Дата-фортеці перетворилися на озброєні табори, де всі нервово спостерігали за тим, що буде далі. Мережева Варта відреагувала на це обмеженням доступу до мережі та боротьбою з комп'ютерною злочинністю, провівши кілька зачисток, що призвели до численних арештів та зупинки роботи мережі.

Фонд Ротштейна та MA&F вирішили взяти справу в свої руки; вони починають наймати найманців. Протягом 12 годин на низькій орбіті та на Землі точилися короткі бої, метою яких було знищити фізичні місця розташування засобів зв'язку противника. Ці бої закінчилися значними людськими жертвами і матеріальними збитками на мільйони доларів.

Наступні шість місяців складалися з нескінченних рейдів, більшість з яких були безрезультатними і нерішучими. Фактично, за 12 годин перестрілки було завдано більше шкоди, ніж за весь час конфлікту, що залишився до його завершення. Коли все закінчилося, Фонд Ротштейна перестав існувати як єдине ціле. MA&F передав прокуратурі Лос-Анджелеса тіла двох своїх керівників, які заварили цю кашу, а також застрягли у судових процесах. Вони також отримали чималі рахунки за шкоду, заподіяну на низькій орбіті та на Землі.

Спадщина[]

На той час корпоративний конфлікт вже нікого не шокував, хоча деякі аналітики були здивовані тим, що війна тривала так довго. Спосіб, у який вона велася, переважно в мережі, був досить незвичним, і це породило кілька десятків теорій, що, можливо, це новий спосіб ведення корпоративних війн, за яким майбутнє. Інші стверджували, що, подібно до піхоти у військовій доктрині, соло-найманці ніколи не вийдуть з моди.

Advertisement