Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Створення персонажа в Cyberpunk 2077 дозволяє гравцям повністю налаштувати походження, зовнішній вигляд і атрибути Ві, головного героя гри.

Створення[]

Нова гра[]

При початку нової гри вам буде запропоновано налаштувати головного героя, Ві, на свій смак. Після встановлення доповнення Ілюзія свободи у вас буде можливість вибрати між звичайним початком гри та переходом до сюжетної лінії Ілюзії свободи. Якщо ви оберете останній варіант, вам доведеться виконати кілька основних сюжетних квестів (наприклад, Крок у вищу лігу) до того моменту, коли можна буде почати грати в "Ілюзію Свободи".

Виберіть складність[]

Перша доступна опція - це вибір складності. Ви можете вибрати між "Легко", "Нормально", "Складно" та "Дуже складно". Цей параметр можна змінити в будь-який момент у меню "Ігролад".

  • Легко: "Правильний вибір для гравців, які просто хочуть сісти й насолодитися сюжетом. Вороги не становитимуть загрози."
  • Нормально: "Вороги цілком здатні вбити Ві, але загалом лише супротивники вищих рівнів становитимуть загрозу"
  • Складно: "Бій стане випробуванням. Дієве використання здібностей, кібервиробів, бойових пристроїв та витратників дуже важливе, якщо ви хочете вцілити"
  • Дуже складно: "Готуйтеся до серйозного випробування. Вдумливий розвиток персонажа й дієве використання предметів, ігрових механік та оточення будуть необхідними для Ві, щоби не загинути на вулицях Найт-Сіті."

Життєвий шлях[]

Lifepath

Життєвий шлях Ві

Після вибору складності вам потрібно вибрати життєвий шлях. Це надає Ві історію походження та визначає перший розділ, також відомий як Пролог. Два з життєвих шляхів, Кочівник та Корпар, засновані на однойменних ролях у Cyberpunk 2.0.2.0., настільній рольовій грі, на якій базується відеогра, тоді як третя роль, Дитя вулиць, була спеціально створена для Cyberpunk 2077. Обраний життєвий шлях не може бути змінений після початку гри, але дає додаткові варіанти діалогів, недоступні для інших життєвих шляхів.

Зовнішність[]

Cyberpunk 2077 пропонує великий конструктор персонажа, що дозволяє гравцям налаштовувати зовнішній вигляд Ві. Вибір між голосами (чоловічим і жіночим) визначає стать персонажа, а обрана комбінація голосу і типу тіла (чоловічого і жіночого) впливає на те, які варіанти романів доступні для Ві.

Усі параметри зовнішності, окрім типу фігури, голосу, татуювання обличчя та тіла, можна змінити після створення персонажа за допомогою дзеркала в будь-якій з квартир Ві, або різаря.

Властивості[]

Властивості визначають характеристики Ві, варіанти розмови та його/її вміння виконувати певні дії. У Cyberpunk 2077 є п'ять властивостей: Статура, Інтелект, Рефлекси, Технарство та Спокій. Кожна властивість керує певними деревами здібностей у межах цієї властивості. Хоча присвоєння одиниць властивостей є постійним, одиниці здібностей можна скинути нажавши відповідну кнопку в дереві здібностей.

  • Статура (значок) Статура визначає вашу базову фізичну силу й загальну міць. Її розвиток поліпшує ваше поводження з рушницями, легкими кулеметами й тупою зброєю. Також вона дає змогу силою відчиняти деякі двері, виривати турелі, використовувати в діалогах залякування чи досвід соло. Кожна одиниця статури дає +2 до максимуму здоров'я.
  • Інтелект (значок) Інтелект визначає ваші здібності до мережництва. Його розвиток поліпшує ваше поводження з розумною зброєю і дозволяє вам розкрити весь свій мережницький потенціал. Також він дає вам змогу отримувати доступ до локальних підмереж і демонструвати свою обізнаність із Мережею в діалогах. +1 до максимуму пам'яті за кожні 4 одиниці Інтелекту
  • Рефлекси (значок) Рефлекси визначають вашу маневреність і здатність уникати ворожих атак. Їхній розвиток поліпшує ваше поводження зі штурмовими гвинтівками, пістолетами-кулеметами й лезами, а також дозволяє вам виконувати складніші рухи. Крім того, ви отримуєте змогу робити швидкі й доречні ремарки в діалогах. +0,5% до ймовірності критичної шкоди за кожну одиницю рефлексів.
  • Технарство (значок) Технарство визначає вашу технічну обізнаність. Його розвиток поліпшує ваше поводження з вибухівкою і технозброєю, а також дозволяє вам набути сумісності з найпотужнішими кібервиробами. Крім того, ви отримуєте змогу обходити певні замки, брати під свій контроль пристрої і демонструвати свої технічні знання в діалогах. +2 до захисту за кожну одиницю технарства.
  • Спокій (значок) Спокій визначає вашу ефективність під час скрадання. Розвиток цієї властивості поліпшує ваше поводження з прецизійними і снайперськими гвинтівками, пістолетами та кидальною зброєю. Крім того, ви здобуваєте кращі здібності для застосування під час скрадання, а також доступ до хитрих і метикуватих опцій у діалогах. Кожна одиниця спокою дає +1,25% до критичної шкоди.

При створенні персонажа Ві за замовчуванням дається 3 бали на кожну властивість і додатково 7 балів, які гравець може розподілити на свій розсуд. Під час створення персонажа властивості можуть бути збільшені лише до 6, але після створення Ві їхня максимальна кількість збільшується до 20. З кожним наступним рівнем ви отримуєте по одному додатковому очку властивостей та умінь. Максимальний рівень для базової гри встановлено на 50, а Ілюзія свободи збільшує цей рівень до 60.

Уміння[]

Останнім аспектом побудови персонажа є, натреновані через виконання певних дій, уміння. Вони відкривають різноманітні бонусні пасивні ефекти кожні 5 рівнів до 60-го, і тренуються вони по-різному. Кожне з них також дає бонусні одиниці здібностей на 15-му та 35-му рівнях, корисні для будь-якої побудови персонажа. Більш детальний опис можна знайти на сторінці за посиланням, але це лише короткий огляд:

  • Убивця отримує досвід, коли знешкоджує ворогів пістолетами, револьверами, снайперськими гвинтівками та кидальною зброєю. Також коли атакує ворогів під час скрадання та виконує тихі знешкодження.
  • Мережник отримує досвід, коли знешкоджує ворогів розумною зброєю та моноструною. Виготовляє швидкозлами та використовує їх до ворогів, пристроїв і транспортних засобів. Зламує точки доступу.
  • Шінобі отримує досвід, коли знешкоджує ворогів штурмовими гвинтівками, пістолетами-кулеметами й лезами. Виконує ривки, ухиляння, перестрибування, вилізання на об'єкти.
  • Соло отримує досвід, коли знешкоджує ворогів рушницями, легкими й важкими кулеметами, а також тупою зброєю. Виконує спеціальні атаки тупою зброєю. Проходить перевірки властивості "Статура".
  • Інженер отримує досвід, коли знешкоджує ворогів технозброєю, гранатами, системою запуску снарядів, а також стрільбою "Розрядами". Знешкоджує ворогів під час дії певних кібервиробів чи здібностей ("Сандевістан", "Берсерк", оптичний камуфляж, режим "Розгін" та "Шаленство"). За виготовлення, поліпшення й розбирання предметів. Проходження перевірки властивості "Технарство".
Advertisement