Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Річард Найт (англ. Richard Night) — відомий американський бізнесмен, архітектор та засновник Найт-Сіті.

Біографія[]

Раннє життя[]

Річард Найт народився в Пасадені, штат Каліфорнія, і був другим з п'яти дітей. Його батьки обоє були дослідниками в Caltech - спеціалізувалися на матеріалознавстві. Ніч проявила схильність до інженерії в порівняно молодому віці, але коли спільне підприємство з його співмешканцем по коледжу - Ромні Цукаріаном - зіпсувалося, розлючена Ніч перенесла його спеціальність з інженерних на бізнес-фінансові інвестиції. Озброївшись своїми новими знаннями про тонкощі та виходи з бізнесу, Найт незабаром повернув собі компанію у свого старого суперника.

Застосувавши свій досвід в галузі інженерії та інвестицій, Річард незабаром заснував - разом зі своїми новими колегами - Halsey, Ferris і Night, девелоперську компанію, яка спеціалізувалася на використанні передових будівельних методів для будівництва масштабних мегапроектів, таких як офісні комплекси, аеропорти і навіть невеликі міста, в рекордно короткі терміни. HFN був шалено успішним за роки до краху, сприяючи будівництву багатьох великих модельних спільнот по всьому світу, і роблячи всіх трьох партнерів дуже багатими чоловіками.

У якийсь момент він одружився на Міріам Найт.

Проект «Життя-мрія»[]

Однак до 1990-х років Ніч була стурбована насильством і зривом майбутнього колапсу. Крім того, робота в основному над проектами, що фінансуються корпорацією, швидко ставала для нього нудною і нудною. Бачачи себе в унікальному становищі для вирішення проблеми, Річард заснував побічну компанію, відому як Night International, і почав складати плани нового, ідеального міста - середовища, яке буде контролюватися і управлятися корпораціями, і в кінцевому підсумку буде в безпеці від економічних і соціальних катастроф, що розривають світ на частини. Його нове місто було б повністю самодостатнім, і здатним стримати навіть найрішучіших мародерів. Він міг би похвалитися запланованими кварталами, присвяченими збереженню відчуття різних типів національностей і культур, а також суперсучасним корпоративним центром, який стояв би як сяючий маяк освіченого капіталізму. Вона була амбітною, далекосяжною і далекоглядною у своєму підході. Місто настільки величне, що всі інші міста, побудовані до або після нього, зблідли б у порівнянні.

Наступним його кроком було забезпечення нечуваної кількості капіталу, необхідного для фінансування проекту Гаргантуана. На щастя для нього, історія і сили суспільства, що руйнується, працювали на його користь. З обвалом багато корпорацій прагнули заснувати власні міські території - контрольовані зони, вільні від злочинності, бідності або боргів. Місце, де уряди будуть корпоративними, що дозволить оптимально зонувати і відсутність антибізнесових елементів перешкоджати корпоративному зростанню. В ідеалі це була б капіталістична мекка можливостей. Нічне місто мрії було спеціально створене для цієї мети, і корпорації охоче позичали йому необроблені гроші, необхідні для початку проекту. До 1992 року Арасака, EBM і Petrochem підписали контракт з Night, і все, що залишилося, - це знайти ідеальне місце для будівництва свого утопічного міста.

Річарду збиралося знадобитися багато землі для розвитку його нової інфраструктури, а також доступ як до океанських портів, так і до сучасних автомагістралей, щоб доставити величезну кількість матеріалів, які йому знадобляться для її будівництва. Він відправив скаутські команди нишпорити по Східному і Західному узбережжях обложених Сполучених Штатів, але в підсумку це була невелика стаття в «Хроніці Сан-Франциско», яка потрапила йому в очі - стаття, що описує випадок пост-голокосту жахів, що стався в невеликому містечку під назвою Затока Морро, уздовж узбережжя Центральної Каліфорнії. Тепер місто-привид, Ніч змогла купити залишки затоки Морро за копійки на долар. Йому також допомагав Петрохем, який захопив нині занедбану електростанцію "Дінергі" в місті і вже планував створити офшорний порт і майданчик нафтового терміналу.  Купівля з кредитним плечем у розмірі 132 мільйонів доларів забезпечила решту посилок.

Банкролінги Меррілла, Асукаги та Фінча - які хотіли зробити нове місто фінансовим центром - Ніч і Петрохем найняли Арасаку, щоб очистити бустерганги і знову зробити район "безпечним". Подальші кошти надходили від зовнішніх (і дещо тіньових) інвесторів, заманених на проект обіцянкою вигідних будівельних контрактів і можливих джерел позалегального доходу. Щоб уникнути стигми різанини в затоці Морро, партнерство перейменувало район в затоку Дель Коронадо, місце їх нової утопії Коронадо-Сіті. Однак, завдяки досить нерозмірній особистості свого засновника, Коронадо-Сіті незабаром став в розмовній мові відомий місцевим жителям як «Найт сити».

Коронадо-Сіті[]

До 1993 року Коронадо-Сіті потребував більше місця, ніж те, що могла вмістити оригінальна геологія затоки, тому Ніч вирівняла навколишні пагорби і скинула їх в океан як заповнені, переформувавши затоку, а також знову поглибивши гавань, щоб зробити її здатною портувати великі кораблі, необхідні для будівництва міста. Більш того, регіон був ідеальним місцем для станції міжконтинентального маглева «Планетран».

Місто Коронадо справді відобразило еклектичне бачення свого творця. Замість величезної конструкції зі сталі та скла, міський план Night розбив нове місто на серію кварталів, кожен з яких має інший архітектурний стиль та тематику, подібно до різних «земель» оригінального парку Діснейленду. Крім того, Ніч також віддала данину поваги покійному і нарікала на невеликий хутір затоки Морро, відтворюючи більшу частину оригінального планування району в середовищі під відкритим небом, що нагадує приморське село під назвою Старий центр міста. Міські та корпоративні центри були блискучими зонами висоток і корпоративних парків. Саме тут Річард Найт продемонстрував свої особисті архітектурні здібності в проектах численних корпоративних «старкраперів», які були найпомітнішою ознакою зростаючого достатку Коронадо-Сіті. Нічне видіння справді було експансивним і справді провидцем. Єдиний улов прийшов, коли він почав його будувати в травні 1994 року.

Хоча Petrochem і MA&F були основними банкроллерами партнерства Коронадо, у них був один недолік: вони не були будівельними компаніями. Для такої роботи, як Коронадо-Сіті, партнерству знадобився хтось, хто міг би залучити машини та робочу силу, щоб фактично викопати ями та поставити сталь. Зрештою вони опинилися з натовпом.

Нічні водоспади[]

Погромники Західного узбережжя (мафія, якудза тощо) десятиліттями підтримували задушливе становище на важкому будівництві на «лівому узбережжі». Вони контролювали будівельні спілки, транспортні спілки та більшість державних установ, відповідальних за ліцензії на будівництво, вплив на навколишнє середовище та інші будівельні потреби. Вкладаючи в Партнерство немислиму суму (через серію підставних корпорацій), моби сподівалися не тільки отримати приголомшливу суму віддачі від прибуткових будівельних робіт, але і мати внутрішній шлях щодо майбутніх азартних ігор, проституції та франшиз наркотиків у новому місті. Однак далекоглядний план Ночі вимагав використання його власних передових будівельних технік і матеріалів, що виключало ряд створених спілок і будівельних фірм, контрольованих його партнерами по організованій злочинності, включаючи його старих соратників - тепер званих Халсі, Феррісом і Сківом- які нерозумно об'єдналися з місцевим натовпом. Це не зробило нікого з них щасливим, і подальше наполягання Ночі на тому, що його нове місто буде в безпеці, а вільне від злочинів ще більше розлютило їх.

Протягом перших чотирьох років будівництва щодня виникали загрози життю Ночі. Гордий і самозабезпечений чоловік, Річард зазвичай ігнорував їх. Коли погрози загострилися до рівня диверсій і залякувань, він зателефонував до своїх корпоративних партнерів, які займалися цим питанням швидко і безжально. Зрештою, нічна удача закінчилася. 20 вересня 1998 року він був застрелений у своїй пентхаусній свиті на вершині новозбудованої вежі Parkview Tower. Нічного вбивцю так і не затримали, і в його пам'ять новопризначена міська рада офіційно перейменувала Місто Коронадо в «Нічне місто» на його честь.

Спадщина[]

Боси натовпу, які вбили Річарда Найта, правили нічним містом протягом наступних років. Однак врешті-решт корпорації повернули місто після того, як бізнес між обома групами зіпсувався.

Міріам Найт використала гроші свого покійного чоловіка, щоб побудувати Night Corp - колишній Night International - з нуля і структурувати його навколо ідеалів і принципів Найт.

Через десятиліття Night City назве нову інфраструктуру на честь Річарда.

Advertisement