Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Проблемні сусіди (англ. Gig: Troublesome Neighbors) - робота яку дає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Я маю квартиру в цьому блоці в Кабукі. Мало кому про це відомо(ласкаво прошу в коло обраних), і я б хотіла, щоби так залишалося. Проблема в тому, що одна тигрова піхва (та її посіпаки) вирішили встановити автомати пачінко просто перед моїм порогом. А це може завдати мені клопотів.
Дай-но вгадаю, ти хочеш запропонувати сховатися в усіх на очах? Хуй там. Коли (не якщо) поліція Найт-Сіті дістанеться до цих автоматів пачінко, то почне пхати свої рила до мого дому та може побачити щось, чого не слід бачити.
Ми не можемо сидіти склавши руки. Прямуй до житлового будинку, де Такі Кенмочі влаштувала цю пачінкову виставу, та розберися з нею. Це буде посланням усім іншим "Тигровим" у цьому районі, щоби вгамувалися

Цілі[]

  • Підійдіть до автоматів пачінко.
  • Знайдіть Такі Кенмочі.
  • Знешкодьте Такі Кенмочі.
  • Відійдіть від автоматів пачінко.

Або

  • Заберіть Такі Кенмочі та покиньте місцевість.
  • Віднесіть Такі Кенмочі до машини справниці.

Проходження[]

Тут всього 4 ворога. Їх легко можна знешкодити по тихому, а можна всіх разом перебити. Робіть на ваш смак.

Якщо не хочеться діставати зброю, то увагу першого "тигра" можна привернути завдяки автомату, що перед ним. Відчинивши двері, робимо те сами з другим "тигром". Такі буде стояти і гради в автомат, тому підкрадуйтеся до неї і робіть вибір - знешкодити її, чи несмертельно нейтралізувати.

Реакція Реджини, якщо знешкодити Такі:

Ось так це і робиться! Одним "Тигром" менше. Люблю твій підхід до розв'язання проблем, Ві. Контракт закрито.

Реакція Реджини, якщо прибрати Такі по тихому:

Ого, що це за товстезного пацюка ти мені прислав?! Здивована, що ти не добив на місці. Ну, принаймі шкідника прибрали з вулиці. Контракт закрито.

Примітки[]

  • Автомати пачінко(патінко) - це надзвичайно популярні ігрові автомати в Японії.
  • Судячи з реакції Реджини, вона буде тільки рада знешкодженню Такі, але ніякої особливої нагороди за це не буде.
Advertisement