Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Потрібно ще більше шкіри (англ. Gig: Many Ways to Skin a Cat) - робота яку дає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Це буде незвичайний контракт. Тобі треба буде відправитися до складу служби доставляння "Ревере" в Північній і викрасти фургон із купою шкіряних курток.
Не хвилюйся, мені теж спочатку було дивно, але сама по собі робота проста.
Хтось займається контрабандою військових курток із синтетичної шкіри до Най-Сіті, що обійти ембарго корпорів. Шкіра доставляється у вигляді курток, які потів відправляються підпільним різарям, ті використовують її для своїх імплантів, а вже потім продають їх за конкурентною ціною. Непоганий такий ланцюжок, правда? Моя клієнтка відстежила вантаж, але не може подбати про нього сама. тому ти заміниш її. Пам'ятай тільки, що служба доставлення не випустить, поки не підтвердить особистість водія. О, ще варто згадати, що склад служби доставлення під контролем "Тигрових кігтів". Вони використовують його для відмивання грошей, тому не дивуйся, коли побачиш їх.
Дій обережно й нехай щастить.

Цілі[]

  • Прямуйте до складу служби доставлення "Ревере".
  • Отримайте доступ до фургона за допомогою головного комп'ютера.
  • Сядьте у фургон.
    • Здолайте або позбудьтеся всіх ворогів.
  • Привезіть фургон у зазначене місце.
  • Вийдіть із фургона.

Проходження[]

Все доволі просто: прийшли, отримали доступ до фургона й виїхали на ньому до призначеного місця. Але, якщо ви не хочете, щоб вас переслідували, то заздалегідь розберіться з охоронцями, що на виході перед фургоном.

Реакція Реджини, якщо виконати завдання успішно:

Фургон у мене. Усе як по нотах, так? Схвалюю й закриваю контракт.

Реакція Реджини, якщо підірвати фургон:

Ві, ти проїбався. Забудь про гроші. Тобі пощастило, що я з тебе не вирахувала. Бувай.

Advertisement