Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Полювання на потвору (англ. Gig: Monster Hunt) - робота яку дає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Хочеш зробити всім послугу та ще й заробити? Розберися з Джьотаро Шьобо. Це покруч, яких мало.
Він із "Тигрових кігтів", садист, а ще й схиблений на записі ЧМГ. Важко сказати, чи йому просто подобається, чи він просто мліє від криків під час катування своїх жертв. На його рахунку щонайменше сімнадцять убивств, але (не)правосуддя чхало на мертвих і зниклих вуличних працівниць.
А от "Шибайкам" навпаки.
Мережники "Шибайок" склали кілька фактів докупи й вийшли на студію Джьотаро. Вона розташована в Кабукі, у невеличкому клубі "Го-ог". Туди "Шибайкам вхід заборонений, тому їм потрібна допомога.
Знайди цього їблана Джьотаро та перекажи, що йому та його бізнесу настали гайки.

Цілі[]

  • Прямуйте до клубу "Го-ог".
  • Знайдіть Джьотаро.
  • Знешкодьте Джьотаро

Якщо його вбити

  • Вийдіть з клубу

Якщо його не смертельно знешкодити

  • Заберіть тіло Джьотаро та покиньте клуб.
  • Віднесіть тіло Джьотаро до машини справниці.

Проходження[]

Клуб "Го-ог" - це те місце, куди потрібно піти, щоб знайти Джьотаро Шьобо. На всіх трьох поверхах будівлі його охоронятиме велика кількість "Тигрових Кігтів", через які вам доведеться або прокрастися, або пробитися, щоб потрапити на третій поверх, де знаходиться Джьотаро. Окрім "Тигрових Кігтів" і самого Джьотаро, на третьому поверсі вам трапиться турель, яка може бути для вас небезпечною, і з якою вам може доведеться мати справу, тому вам потрібно буде або знищити, або вимкнути за допомогою швидкозламів.

Коли ви дістанетеся до самого Джьотаро, у вас буде два варіанти, як з ним впоратися. Ви можете або вбити його, що завершить роботу і дозволить вам просто піти з клубу; або ж ви можете виконати нелетальну атаку проти нього. Несмертельна розправа з Джьотаро дасть вам додаткову ціль - вивести його з "Го-ог" і доставити до машини справниці, що стоїть навпроти клубу, щоб його відвезли до "Шибайок, де з ним розберуться. Помістивши його тіло в багажник автомобіля, ви завершите задачу.

Реакція Реджини, якщо було вбито Джьотаро:

У місті стало одним уйобком менше. Люкс. Дякую, Ві. Контракт закрито.

Реакція Реджини, якщо було не смертельно знешкоджено Джьотаро:

Джьотаро в мене. "Шибайки" залюбки його заберуть і змусять відповісти за все, що він накоїв. Дякую, контракт закрито.

Примітки[]

  • Якщо цей контракт буде виконано до Mappin MainQuest CP2077 Непізнана насолода, можна пригрозити Довбню, що він зіткнеться з тими ж наслідками, що і Джьотаро, якщо не буде допомагати.
Advertisement