Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Останній вхід (англ. Gig: Last Login) - робота в Cyberpunk 2077, яку надає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Алоїс Дакін - це корпар, який ошукав мене. І не лише мене. Усе місто хоче потримати цього хлопа за горло. Як кажуть, доля зрадника стає наперед відомою в мить зради.
Але окрім помсти мене ще цікавить ОЕП Алоїса разом із даними на ньому. Наш зрадник так тікав із Найт-Сіті, що залишив усі свої речі.
Двадцять хвилин тому я отримала сповіщення, що хтось увійшов у локальну мережу на Айзенгавер-стріт із його компа.
Піди туди й забери пристрій. Коли він буде в нас, то може ще й зробимо користь із того, що наробив Алоїс.

Цілі[]

  • Увійдіть у будівлю, де ноутбук Алоїса під'єднаний до мережі.
  • Знайдіть ноутбук Алоїса.
  • Покладіть ноутбук у поштомат.
  • (Приховано) Поговорити із Чарльзом Баксом [необов'язково].

Проходження[]

Прибувши до потрібної будівлі, заходите та на ваш вибір проходите все по тихому, або з боєм. У будь-якому випадку вам треба буде спуститися до підвалу, де побачите мертвого Алоїса, а на столі поруч, його ноутбук.

До того ж, ви можете прочитати повідомлення в комп'ютері, з якого стає зрозуміло, що різар Чарльз Бакс має справу з " Бляхарями". Якщо піднімитесь до нього, та скажете про те, що все знаєте, він запропонує вам знижку (20%) на його послуги в обмін, що це залишиться секретом.

Примітки[]

  • Під час виконання цього завдання, можна підібрати "Носій даних" Сандри Дорсет для завдання Mappin SideQuest CP2077.
Advertisement