Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Маленька людина смердить сильно (англ. Gig: Small Man, Big Evil) - робота в Cyberpunk 2077, яку надає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Незлічена кількість мрійників їде у велике місто, щоби розпочати нове життя. І багатьом із них нікуди вертатися. Вигнанці, самітники, відкинуті. Саме на таких бідолах і полює Джехьон. А в Найт-Сіті їх чимало.
М'ясорубка Джехьона працює таким чином: він знаходить жертв, викрадає та доставляє до Бляхарів, щоби ті вилучили з них біомони й інше залізо. Позбавлені особистості вони опиняються у "власності" якогось виродка типу Джьотаро й роблять усе, що тому заманеться.
Звісно ж, таких людей ніхто не шукає. А навіть якби й шукали, то звідки почати? Яка ймовірність знайти в Найт-Сіті того, кого не існує?
Будьмо відверті. Джехьон - то лише одна голова видри, але хуй із нею. Зрубай її. Хоч деякий час буде добре, поки на її місці не виросте нова.

Цілі[]

  • Прямуйте в нетрі.
  • Знайдіть Джехьона в частині нетрів, що під охороною.
  • Знешкодьте Джехьона.

Якщо несмертельно знешкодити:
  • Заберіть Джехьона та покиньте місцевість.
  • Віднесіть тіло до машини справниці.

Якщо вбити:
  • Покиньте місцевість.

Проходження[]

Завдання свого роду продовження Mappin Gig CP2077Робота: Полювання на потвору в якому знешкоджували Джьотаро, а цьому треба позбутися його постачальника Джехьона.

Дійшовши до нетрів, на вході будуть два бляхарі. Можна почати бійку, а якщо хочете все зробити по тихому, то можна увійти в прохід, що прямо перед ними. Легше буде обережно проходити повз ворогів, ніж їх нейтралізувати по тихому, бо вас легко можуть почути.

Ваша ціль знаходиться в самому кінці нетрів і охороняється снайпером, тому будьте обережні, щоби не попастися йому в поле зору. Вбивши, або нейтралізувавши ціль треба покинути територію.

Якщо несмертельно знешкодити Джехьона:

Ще один засранець у багажнику прямує до належного місця. Дужу-дуже добре. Закриваю контракт.

Якщо вбити Джехьона:

Джехьон мертвий? А я думала, що мене вже нічого сьогодні не звеселить. Прекрасно. Вважаю контракт закритим.

Примітки[]

  • Не дивлячись на те, що Джехьон - азіатське ім'я, сама ціль говорить російською, як і всі бляхарі.
Advertisement