Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Загнані в кут (англ. Backs Against the Wall) - робота яку дає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Кілька років тому я зробила невеличкий сюжет на тему: "Кому доступне здоров'я?". Виявилося, що не багатьом. Лише три відсотки жителів Найт-Сіті можуть дозволити собі догляд за здоров'ям. Відтоді багато чого змінилося. На гірше. Люди нападають на різарів, вриваються в клініки та крадуть ліки. Тут нічого дивного. Як нічого дивного в тому, що різарі хочуть захистити своє майно.
Вони хочуть, щоби їм повернули викрадений пакунок із ліками. Завдяки захованому всередині відстежувачу ми знаємо, де шукати.

Цілі[]

  • Прямуйте до вказаної квартири.
  • Знайдіть викрадені ліки.
  • Поверніть викрадені ліки.
  • Покладіть ліки в поштомат.

Проходження[]

Прийшовши до входу квартири ви зможете відчинити її тільки, якщо маєте Технарство (значок) технічне вміння 7. В іншому випадку, йдіть ліворуч до вікна, перелізайте через нього і йдіть до балкону потрібної квартири. Одразу там можете залазити на поверх вище, або ввійшовши вглиб поміщення піднятися по плеті. Маркер доведе вас до зачиненої двері. Відчинивши їх автоматично почнеться діалог з Вільямом Гейром. Він накаже вам стояти на місці.

Якщо ви близько підійдете до нього:

Почнеться бійка

Якщо будете довго відповідати:

Почнеться бійка

Якщо маєте Статура (значок) 7 сили:

Можете мирно розійтися, але після закриття двері, чоловік застрелиться

В будь якому випадку він помре, ви забираєте ліки, відносете до поштомату, кінець. Контракт закрито.

Advertisement