Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Жінка з Ла Манчі (англ. Woman of La Mancha) - робота яку надає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Анна Гемілл - це коп блакитної крові з голови до п'ят. Таких можна побачити в рекламах поліції Найт-Сіті. Гарна, розумна та чесна до неможливості. Іншими словами, їй нема чого робити в Найт-Сіті.
Її колеги з поліції - то вже інша справа. У них усіх уже поперек болить від сидіння на жирних гаманцях.
Справа над якою працює Анна, розворушить осине гніздо. Вона Розслідує справу щодо контрабанди імплантів на ринку Кабукі. У її колег будуть великі фінансові проблеми, якщо справа просуватиметься. Тому їм потрібен хтось не з дільниці, щоби перервати цю справу ще в зародку.
Зазвичай на цьому я завершую, але зараз хочу додати дещо. Мені трохи шкода дівчину, тому, якщо вийде, не вбивай її. Переконай покинути місто або облишити справу та, хоча б, змінити професію.

Цілі[]

  • Знайдіть Анну Гемілл.
    • Розпитайте на ринку про Анну Гемілл. [необов'язково]
  • Поговоріть з Анною Гемілл.
  • Знешкодьте Анну Гемілл.
  • Покиньте місцевість.

Проходження[]

щоб дізнатися, де знаходиться ваша ціль можна спитати у:

  • Продавчині їжі, недалеко від входу, але вона вам не відповість.
  • Хвойди Єви, що знаходить по ліву сторону від входу на базар. Інформацію можна купити в неї за 700€$.
  • Різаря у його клініці, але він вам підскаже тільки за умови, що у Ві репутація не нижче 16.
  • Кочівника Імад Тома, сидить по центу базару. З ним можна поговорити після сценки біля продавчині їжі.
    • Він як і Єва згоден все сказати за 700€$.
    • Якщо Ві lonk=Кочівник (життєвий шлях) кочівник, то тримає потрібну інформацію безкоштовно.
    • Якщо Ві Streetkid (lifepath) (icon) дитя вулиць, то може пригрозити йому, щоб отримати потрібну відповідь.

Коли вам хтось довідав, що Анна живе в готелі на третьому поверсі в номері 303, то можете:

  • Купити за 151€$ номер 203, піднятися до нього, вийти на балкон і там пролізти вище до номера Анни.
  • Зламати двері в готель швидкозламом
    • Піднятися до номера 203, при Технарство (значок) технічному вмінні 5 відчинити їх та повторити минулі дії.
    • Піднятися до номера 303, при Технарство (значок) технічному вмінні 7 відчинити їх та зайти.
  • Зайти в будівлю лівіше від готелю, піднятися сходами і по вентиляції залізти на її балкон.

Зайшовши в її номер, вона скаже вам стояти на місце, якщо її не слухати почнеця бійка. Якщо Ві lonk=Кочівник (життєвий шлях) кочівник, то зможе їй запропонувати піти до кочівників, але важливо не казати хто її замовив.

Реакція Реджини, якщо вбити Анну:

Насправді шкода дівку. Я думала, ти розберешся якось... інакше. Не знаю, може поговорили б. Ох-х...контракт закрито.

Реакція Реджини, якщо під час розмови, або бійки з Анною піти далеко з локації:

Ві, така тобі порада. Доводь справу до кінця. Ти не переконав Анну покинути розслідування, а тільки підохотив його продовжувати. Її впертість ні до чого хорошого не приведе. Ти це розумієш? Сподіваюся, що так, бо відтепер її життя на твоїй совісті.

Реакція Реджини, якщо Анну відмовити від розслідування:

Красномовний(а) Ві, так і запишемо. Я рада, що в нас усе вийшло. Закриваю контракт.

Примітки[]

  • Назва завдання може бути пов'язана з літературним персонажем Дон Кіхотом з Ла Манчі, що також прагнув до неможливих ідеалів.
Advertisement