Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Велкам ту Амеріка, таваріщ (англ. Gig: Welcome to America, Comrade) - робота яку дає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Коли найкращий совковий справник Міхаіл Акулов прибув у Найт-Сіті, то наробив чимало шуму серед бізнесменів. Подейкують, що він у місті, щоби владнати якусь невеличку справу. Найкращий справник СРСР приїздить у місто, аби владнати невеличку справу за копійки? Угу, я теж у це не вірю.
Отже, чому він тут? Чому саме Найт-Сіті? Моєму клієнту потрібні відповіді не лише на ці запитання. Він хоче знати про кожен його крок у Найт-Сіті. Саме тому ти маєш установити в машину нашого любого товариша відстежувач. І зробити це треба по-тихому.

Цілі[]

  • Прямуйте до порту Кабукі.
    • Не дайте себе виявити. [необов'язково]
  • Знайдіть контейнер із машиною.
  • Установіть відстежувач на машину.
  • Покиньте порт.
  • Заберіть додаткову винагороду з поштомата.

Проходження[]

Бажано все зробити по-тихому. Ви може те піти вліво від головного входу і зібратися на контейнер і перелізти через забор, опинившись за контейнерами. Оскільки ворогів не мало, то краще ховатися за контейнерами та по можливості вимикати камери.

Знайшовши машину треба встановити відстежувач - це можна зробити двох кінців контейнера.

Реакція Реджини, якщо зробити це по тихому:

Ідеально - тихо й уміло, як у фільмах. Хіба що гроші не такі - але ж всього мате не можна, так? Контракт закрито.

Реакція Реджини, якщо вас виявитимуть:

Усе мало пройти тихо й непомітно, Ві. Щоби ніхто не звернув увагу... Але спостережник на місці - і це найголовніше. Тепер просто сподівайся, що його не знайдуть. Закриваю контракт.

Реакція Реджини, якщо підірвати машину:

Ти мене вибач, я може, чогось не розумію. Ти мав установити жучок, але вирішив підірвати машину? Пф-ф-ф, серйозно?

Advertisement