Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Брудний бізнес (англ. Gig: Dirty Biz) - робота, яку дає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Любий друже, телеєвангеліст Брайс Стоун (не питай, усе складно) потребує нашої допомоги. Кілька днів тому його малого сина викрали та жорстоко вбили. Поліція Найт-Сіті закрила справу через брак доказів, тому Брайс вирішив узяти все у свої руки та знайти МГ убивства, однак вірт був дуже зредагований, а отже зачіпок небагато. Якщо зможеш дістати незредагований запис, то є імовірність ідентифікувати вбивцю.
Вірт редагували дві людини (Ґотфрід і Фредерік) у Нортсайді. Закладаюся, що вони десь ще залишився оригінал. Тільки зважай на "Вихор", які їх охороняють.

Цілі[]

  • Знайдіть студію Ґотфріда та Фредеріка.
  • Знайдіть запис ЧМГ.
  • Покиньте місцевість.
  • Покладіть запис у поштомат.

Проходження[]

Можете знайти запис через бій, або пройти скраданням. Є два зручних входи на локацію:

  • Зліва від головного входу є діра в заборі і якщо є подвійний/довгий стрибок, то можна туди застрибнути.
  • Справа від головного входу є контейнер з коробкою, зібравшись на яку можна перелізти забор та без проблем увійти в зачинене вікно, де є комп'ютер, через який можна вимкнути камери.

Знайте, що в середині будівлі є 2 турелі. Але якщо бійки не має, то вони будуть вимкнені.

Коли зайдете в приміщення, де знаходиться запис ЧМГ, то Ґотфрід і Фредерік будуть занадто заняті, щоб помітити вас. Можете з ними поговорити і вчинити як скаже ваш моральний орієнтир. За їх вбивство додаткової нагороди не буде, але їх крики ніхто не почує.

Advertisement