Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Робота: Борг (англ. Gig: Shark in the Water) - робота в Cyberpunk 2077, що дає Реджина Джонс.

Запис у журналі[]

Рекетирство - це справжній жах у Кабукі. Копи вдають, що нічого не бачать, коли такі як Блейк грабують ще одну жертву.
Сценарій завжди однаковий. Спочатку ідеться про вигідну угоду, а потім з'являється неможливий до сплати борг. Цього разу не пощастило Роджеру Вонгу, власнику мережі крамниць. Блейк уже забрав одну, але має більші плани. Як я вже згадувала, такий борг неможливо сплатити, тому Вонг учинив розумно й заплатив нам. Цей засранець, Кройл, має зникнути, тож справи.
І ще одне - Блейка охороняють "Звірі".

Цілі[]

  • Прямуйте до захопленої Блейком крамниці.
  • Знайдіть Блейка.
  • Знешкодьте Блейка.
    • Віднесіть Блейка до машини справниці.
    • Покладіть Блейка в машину справниці.
  • Покиньте місцевість.

Проходження[]

Ві дають завдання знешкодити Блейка Кройла.

Прибувши до захопленої крамниці можливо піти штурмом у середину, на щастя ворогів не багато, але треба пам'ятати, що вони завдають великої шкоди в ближньому бою. Якщо хочете по тихому потрапити в середину, треба обійти будівлю та відчинити двері Технарство (значок) технікою 7, або швидкозламом, якщо є будь-яка кібердека.

Реакція Реджини, якщо вбити Блейка:

Була проблема - і нема проблеми. Я щаслива, а клієнт - тим паче. Чудова робота Ві. Закриваю контракт.

Реакція Реджини, якщо несмертельно нейтралізувати Блейка.:

Справу зроблено, контракт закрито.

Примітки[]

  • Судячи з реакції Реджини, їй більше до вподоби вбивство Блека. Тому, якщо хочете її потішити - можете вбити ціль.
Advertisement