Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

***ОБЕРЕЖНО, СТАТТЯ МІСТИТЬ СПОЙЛЕРИ ДО ГРИ!!!***[]

Історія починається в різних місцях, залежно від обраного минулого Ві. Після першого зіткнення з кримінальним світом Найт-Сіті, Ві в усіх варіантах знайомиться з найманцем Джекі Веллсом, і вони товаришують. Дія переноситься на пів року вперед. Ві з Джекі отримують завдання від місцевої справниці — Вакако Окади. Найманці збирають зброю, спорядження, а Джекі також тренує Ві в комп'ютерній симуляції, якщо той забажає. Їхнім новим завданням стає розшукати викрадену бандитами корпоратку, котра володіє цінною інформацією. Успішне виконання завдання привертає увагу справника з «вищої ліги» Декстера Дешона. Він доручає викрасти в корпорації Арасака чип, який дозволяє оцифровувати свідомість і переносити її в інше тіло. Але перед тим необхідно підготуватися до операції — забрати у банди Бляхарів бота, за якого Декстер вже заплатив, і виконати особисте прохання замовниці — Евелін Паркер — про персональну зустріч. Порядок виконання не має значення. В сховку банди Бляхарів виявиться, що раціональний ватажок Брік, з яким домовився Декстер, вже не при справах, і друзям доводеться домовлятись заново вже з новим керівництвом — з психопатом на ім'я Ройс. Ройс вимагає заплатити йому за бота. Але перед завданням ДеШон проінформував Ві, що є ще одна зацікавлена ботом людина — корпоратка Мередит Стаут, яка була відповідальна за конвой з ботом і якій треба знайти його викрадачів. Якщо Ві зустрінеться з Мередит — вона дасть кредитний чип з вірусом, яким і можна розрахуватись з Ройсом, однак це призведе до бійки. Але також можна або видалити вірус з чипа, або попередити Ройса про вірус, або ж заплатити своїми грошима, не зустрічаючись з Мередит взагалі — тоді є шанси розійтися з Ройсом мирно. Евелін Паркер при зустрічі розповідає Ві про тонкощі завдання, а також знайомить Ві зі своєю подругою — Джуді Альварес, яка навчить героя користуватись мозкограями — об'ємними записами минулих подій. З їх допомогою Ві побачить будівлю корпорації зсередини очами Евелін, що допоможе детальніше спланувати операцію. По закінченню Евелін пропонує Ві «кинути» Декстера і поділити прибуток порівну. Після цього найманці зустрічаються з Дексом і мережницею Ті-Баґ в клубі "Потойбіччя" для обговорення останніх деталей плану і оплати. Якщо Ві не розповість Декстеру про зраду Евелін — то Декстер пообіцяє стандартний тариф, 30 % від загального прибутку, якщо ж розкаже — то справник підвищить винагороду до 40 %.

Ві з Джекі вдається проникнути в будівлю корпорації та викрасти валізу-холодильник з чипом. Але несподівано прибуває засновник корпорації Сабуро Арасака та його син Йорінобу. Найманці стають свідками сварки — Сабуро обурений, що Йорінобу намірився продати чип «західним варварам». Син убиває батька, а охороні каже, що Сабуро отруїли невідомі. Найманці поспіхом тікають, переслідувані охороною. Валіза пошкоджується, тому Джекі змушений вийняти чип і вставити його собі в голову, щоб лишити його справним. Невдовзі його смертельно ранить охорона, Ві забирає чип і повертається до Декстера. Проте Декстер звинувачує Ві у вбивстві Сабуро та застрелює його в надії, що за ним не прийдуть.

Ві бачить спогади рокера, борця проти влади корпорацій Джонні Сілвергенда, записані в чип, та переживає його пригоду, що сталася в 2023 році. Найманець дізнається, як Джонні потрапив у полон Сабуро Арасаки і той переніс його свідомість на чип. Щойно цей чип опиниться в неактивному мозку, Джонні зможе переміститися в тіло-носія, що зрештою і сталося.

Згодом Ві отямлюється на звалищі, куди його притягнули Декстер та його тілоохоронець. Туди ж прибуває тілоохоронець Сабуро — Ґоро Такемура. Несподівано Такемура застрелює Декстера та повідомляє Йорінобу, що знайшов убивцю Сабуро й доставить його живцем для розправи. Він везе ледве живого Ві до Йорінобу на авто, але дорогою дає ліки. Найманці Йорінобу намагаються вбити його, авто зазнає аварії, Такемура доставляє Ві до лікаря Віктора Вектора, котрий повідомляє, що чип не можна вийняти, інакше Ві одразу загине, але особистість Джонні Сілвергенда поступово витіснятиме особистість Ві. Такемура пропонує Ві допомогти йому покарати Йорінобу за вбивство хазяїна. За це Такемура обіцяє допомогти врятуватися від згубної дії чипа.

Advertisement