Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Перше правило "Потойбіччя" (англ. The Ride) - основне завдання в Cyberpunk 2077. Тут Ві доведеться вперше зустрітися зі справником Декстером Де Шоном та обговорити план дій.

Запис у журналі[]

"Хто не ризикує, той не п'є шампанське" - так полюбляє казати Декстер де Шон. Перше правило "Потойбіччя". Отже, це воно, ВІ. Час зайти, узяти бичка за роги та зробити наше ім'я відомим. Але спершу послухаймо, що скаже Декстер де Шон.

Цілі[]

  • Поговоріть із Джекі.
  • Зустріньтеся з Дексом.
  • Сядьте в лімузин Декса.
  • Поговоріть із Дексом.
  • Вийдіть із лімузина.
  • Подзвоніть Джекі.
  • Поговоріть із Джекі.

Проходження[]

Після короткої розмови із Джекі в "Езотериці Місті" він повідомляє вам, що домовився про зустріч з місцевим справником Декстером де Шоном про роботу, тому вирушайте до лімузина Декса, який знаходиться недалеко. Під час зустрічі, яка відбувається в лімузині, вам розповідають що замовлення представляє собою викрадення експериментального біочипа з Арасаки.

Декс згадує, що банда "Вихор" влаштувала засідку на конвой "Мілітеху" і викрала експериментальний дрон "Пласкуна", який знадобиться для виконання завдання, і що Мередіт Стаут, корпоративний агент "Мілітеху", може допомогти вам отримати його. Він також пропонує відвідати замовницю роботи, Евелін Паркер.

Після того, як Декс висадить вас на кільці Кабукі, Джекі зателефонує, щоб дізнатися, як пройшла зустріч, і запитає, куди ви плануєте спершу завітати - до "Вихору" чи до Евелін. Вибір не має жодного значення, окрім того, який з наступних завдань буде позначено як активний у журналі. Їх можна виконувати в будь-якому порядку.

Примітки[]

  • Після виконання цього завдання, напише Віктор, сказавши, що залишив пару речей у сховку Ві.
Advertisement