Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк
Знімок екрана 2024-03-19 113837

Перша корпоративна війна

Перша корпоративна війна була першою війною між корпораціями, зокрема, між корпораціями Euro Business Machines (EBM) та Orbital Air.

Передумови та початок[]

Перша корпоративна війна почалася, коли Euro Business Machines спробувала викупити компанію Transworld Airlines (TWA), що збанкрутувала. EBM намагалася укласти угоду з генеральним директором TWA, але той не погодився на їх умови, вважаючи їх недостатніми. Orbital Air, інша корпорація, зацікавлена в купівлі TWA (і відчайдушно прагнуча отримати засоби повітряного руху TWA), заблокувала спробу EBM викупити компанію.

Зрозумівши, що сталося, EBM намагалася усунути шанси Orbital Air придбати TWA. EBM найняла терористів, які викрали команду бізнес-переговорників Orbital Air, що прямувала на зустріч з TWA. Однак терористи провалили свою місію, і пізніше стало відомо, що за їх наймання відповідальна EBM. Orbital Air, дізнавшись про особу нападника, залучила технологічну корпорацію Zetatech як свого союзника в конфлікті. Хакери Zetatech почали масштабну мережеву атаку на EBM, але EBM змогла відбити атаку і вивести Zetatech з війни.

Після перемоги над Zetatech у кібернетичній війні, EBM розпочала власні атаки - фізичні та технологічні - проти TWA та об'єктів Orbital Air. Обидві сторони жорстоко боролися одна з одною, використовуючи тероризм, мережеві атаки, піратство, корпоративних соло і солдатів-проксі з країн третього світу. За цей період обидві компанії втратили сотні мільйонів євродоларів.

Найбільші битви[]

Під час Першої корпоративної війни відбулися дві великі битви.

Перша велика битва відбулася, коли командос Orbital Air успішно здійснили рейд і захопили космічну станцію EBM. Операція із захоплення космічної станції EBM була відповіддю на те, що раніше EBM викрала станцію Orbital Air. Обидві сторони конфлікту були засуджені Європейським космічним агентством, яке вимагало, щоб ці дві компанії не воювали між собою на низькій навколоземній орбіті (НОО).

Друга велика битва, яка завершила першу корпоративну війну, відбулася через рік. Спецпризначенці Orbital Air змогли атакувати, увірватися і захопити резиденцію генерального директора EBM Ульфа Грюнвальдера, що змусило його капітулювати перед Orbital Air.

Спадщина[]

Перша корпоративна війна стала прикладом для інших корпорацій, що використання масових воєнних дій у військовому стилі одна проти одної є життєздатною бізнес-практикою. Перша корпоративна війна стала першим конфліктом такого роду, і це призвело до того, що інші корпорації наслідували її приклад, вступаючи в масові конфлікти одна з одною за ресурси та бізнес-перспективи.

Advertisement