Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Місто мрій (англ. The Ripperdoc) - основне завдання в Cyberpunk 2077. В ньому Ві зустрічається с Джекі, що повертає авто, та обговорює плани на майбутнє.

Запис у журналі[]

Якщо шукаєш хромованих запчастин, то ліпшого різаря за Віка ти не знайдеш. Ну, добре-добре, може й знайдеш, але дідька з два ти собі зможеш їх дозволити, есе. Не те що б і Вік тобі був по кишені, але є в нього вразливі місця - скажи, що в тебе добре серце, як у нього. Але перед візитом до старого Віка маємо обговорити, що буде далі.

Цілі[]

  • Перегляньте електрону пошту. [необов'язково]
  • Поговоріть із Джекі.
  • Зустріньтеся з Джекі.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Викличіть авто.
  • Сядьте на місце водія.
  • Їдьте до різаря.
  • Зустріньтеся із різарем.
  • Поговоріть із Віктором.
  • Сядьте.
  • Установіть нові кібервироби.
  • Зіскануйте Віктора.
  • Поговоріть із Віктором.

Проходження[]

Після останнього контракту ваше кіберпрограмне забезпечення почало давати збої, тому Джекі пропонує вам відвідати клініку Віктора, щоб з'ясувати, в чому проблема. Після розмови з Джекі, викликайте авто та вирушайте до клініки і поговоріть з Віктором. Якщо у вас вже є €$21,000, ви можете заплатити за нові кібервироби авансом, інакше до журналу буде додано нове стороннє завдання, "Повністю сплачено". У будь-якому випадку, сідайте в крісло і придбайте три зазначені предмети, після чого піде короткий інструктаж по скануванню. Після цього просто встаньте, щоб завершити завдання.

Advertisement