Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Крок у вищу лігу (англ. The Heist) - основне завдання в Cyberpunk 2077. В ньому Ві з Джекі обговорюють проникають в "Компекі Плаза" та крадуть реліквію.

Запис у журналі[]

У Найт-Сіті є лише одні двері, які потрібно відчиняти. І це двері до "Потойбіччя". Щойно ти потрапиш у той світ, то перед тобою розступатимуться усі й скрізь. Декс не міг обрати ліпшого місця для обговорення пограбування, хіба ні? "Потойбіччя" - це знак для нас, есе.

Після смерті Сабуро:

Сабуро Арасаку просто на наших очах убив його ж власний син. Це ж як же, бляха, так! Знаєш, Ві, забудь, що я казав про "Потойбіччя". Спершу нам потрібно вигадати, як з'їбатися звідси нахрін, допоки добірні душогуби "Арасаки" не наступили нам на горлянку.

Після поїздки деламейном з "Компекі Плаза":

Отже, отак усе закінчиться... принаймні для мене. На задньому сидіння лімузина з гарячим корпарським свинцем у пузі. Знаєш, якщо зважити на все це, то не такий вже й поганий спосіб для Веллза піти. Більшість синів Гейвуда відходять не так пишно. Але, що можу сказати, Найт-Сіті пережовувала й випльовувала набагато крутіших за мене. Не тебе, звичайно - у тебе ще достобіса роботи. Уклади жирну угоду (ха) з Дексом на мою честь. І не впадай у цю всю маячню з провиною, бо я крутитимуся в могилі так, що потраплю аж на східне узбережжя. І покою тобі не дам, мано. Це остання послуга, яку ми собі заслужили.

Цілі[]

  • Прямуйте до "Потойбіччя".
  • Поговоріть із Джекі.
  • Ідіть за Джекі.
  • Поговоріть із викидайлом.
  • Сядьте поруч із Джекі.
  • Поговоріть із Джекі
  • Устаньте.
  • Ідіть за охоронцем Декса.
  • Зайдіть до кабінки Декса.
  • Візьміть участь в обговоренні.
    • Покладіть "Пласкуна" у валізу.
    • Одягніть костюм агента "Мілітеху".
    • Сядьте в таксі "Деламейн".
  • Їдьте до "Компекі Плаза".
  • Вийдіть із таксі "Деламейн".
  • Зачекайте, допоки Джекі візьме "Пласкуна".
  • Ідіть за Джекі.
  • Поговоріть з охоронцем.
  • Станьте в сканер.
  • Відмітьтеся на рецепції.
  • Покладіть руку на панель.
  • Ідіть за Джекі.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Огляньте бар готелю. [необов'язково]
  • Прямуйте до ліфта.
  • Скористайтеся ліфтом, щоби потрапити на 42-й поверх.
  • Прямуйте у свою кімнату.
  • Поговоріть із Ті-Баґ.
  • Знайдіть вхідну точку для "Пласкуна", скориставшись сканером.
  • Зачекайте, допоки "Пласкун" зламає систему.
  • Візьміть скіпку контролю.
    • Зачекайте, допоки Ті-Баґ під'єднає вас до камер спостереження.
    • Знайдіть вхід до вентиляції, скориставшись сканером.
    • Скористайтеся "Пласкуном", щоби зняти вентиляційну решітку.
    • Зачекайте, допоки "Пласкун" завершить роботу.
    • Зачекайте, допоки Ті-Баґ перемкне зображення камер.
    • Проконсультуйтеся з Ті-Баґ.
    • Знайдіть доступні для взлому пристрої, скориставшись сканером.
    • Накажіть "Пласкуну" підійти до тераріуму.
    • Дочекайтеся, допоки піде прибиральниця.
    • Накажіть "Пласкуну" залізти у вентиляцію.
    • Проконсультуйтеся з Ті-Баґ.
    • Накажіть "Пласкуну" ввійти до кімнати мережника.
    • Проконсультуйтеся з Ті-Баґ.
    • Знайдіть точку доступу до камер спостереження, скориставшись сканером.
    • Накажіть "Пласкуну" під'єднатися до камер спостереження.
    • Перемкніть вид камери.
    • Проконсультуйтеся з Ті-Баґ.
    • Знайдіть шлях для "Пласкуна", скориставшись сканером.
    • Перемкніть вид камери.
    • Зіскануйте решітку в підлозі.
    • Накажіть "Пласкуну" зняти вентиляційну решітку.
    • Перемкніть вид камери.
    • Накажіть "Пласкуну" зламати мережника.
  • Поговоріть із Джекі та Ті-Баґ.
  • Сядьте.
  • Поговоріть із Джекі та Ті-Баґ.
  • Прямуйте до пентхаусу Йорінобу.
  • Ідіть за Джекі
  • Підійдіть до сейфа
  • Знайдіть прихований перемикач, скориставшись сканером.
  • Скористайтеся перемикачем.
  • Підійдіть до сейфа.
  • Під'єднайтеся до сейфа, скориставшись особистим роз'ємом.
  • Зачекайте, допоки Ті-Баґ зламає сейф.
  • Зачекайте, допоки Джекі огляне реліквію.
  • Ідіть за Джекі.
  • Сховайтеся в шахті обслуговування.
  • Зачекайте.
  • Спостерігайте за зустріччю.
  • Залиште свій сховок.
  • Поговоріть із Ті-Баґ та Джекі.
  • Виберіться з пентхаусу крізь вікно.
    • Дістаньтеся посадкового майданчику ПТашок. [необов'язково]
    • Позбудьтеся охорони ПТашок. [необов'язково]
    • Знайдіть ПТашку Сабуро. [необов'язково]
    • Поверніться до пентхауса.
  • Дістаньтеся драбини.
  • Стрибніть.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Подзвоніть Евелін.
  • Поговоріть з Евелін.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Дістаньтеся ліфта.
  • Дочекайтеся можливості прибрати охоронців. [необов'язково]
  • Розберіться з охоронцями.
  • Обшукайте офіцера "Арасаки".
  • Прямуйте до фоє.
    • Зачекайте Джекі в ліфті.
  • Дістаньтеся ліфта, який веде до гаражного поверха.
  • Спустіться ліфтом на гаражний поверх.
    • Зачекайте Джекі в ліфті.
  • Сядьте в таксі "Деламейн".
  • Поговоріть з Деламейном.
  • Позбудьтеся дронів.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Скористайтеся послугами "Деламейна".
  • Вийдіть з таксі.
  • Прямуйте до кімнати № 204.
  • Поговоріть із Дексом.
  • ідіть до ванної кімнати.
  • Умийтеся.
  • Вийдіть із туалету.
  • Поговоріть із Дексом.

Проходження[]

Після того, як ви отримали "Пласкуна" та інформацію від Евелін Паркер, можете приступити до завдання заради якого Декстер де Шон найняв вас з Джекі.

Вирушайте до "Потойбіччя", щоб зустрітися з Джекі, котрий буде розмовляти зі своєю мамою та запевняти, що з ним все буде гаразд. Трохи поговоривши з ним, вирушаєте до клубу де викидайло не одразу вас впустить. Поки Декс буде зайнятий, можете обдивитися заклад і сісти разом з другом за барну стійку. Можливо замовити два "Джонні Сільвергенди" та поговорити з барменшою Клер. Після цього вас покличе охоронець Декса - Олег.

Обговорення плану[]

Ідіть з Джекі до задньої кімнати, де на вас чекають Декс і Ті-Баґ, щоб обговорити деталі пограбування.

Під час розмови можливо підняти відсоток нагороди

  • Ві скаже Дексу про те, що Евелін хоче його обманути і за таку чесність справник підніме нагороду з 30% до 40%.
  • Якщо не говорити про обман Евелін, Джекі сам заговорить про нагороду. Є можливість наполегливо поторгуватися і підняти нагороду з 30% до 35%. Декс навіть прокоментує, що йому це сподобалось.

Але все одно її вам не побачити, тому закінчивши брифінг, ви можете одразу піти на завдання, або завершити деякі справи, бо шляху назад не буде аж до другої дії.

Проникнення в готель[]

Коли будете готові, одягайте костюм та сідайте в таксі. Прибувши в готель, слідуйте за Джекі і пройдіть через сканер, потім зареєструйтесь на рецепції. Коли адміністраторка захоче попередити про ваш прихід, то Ті-Баґ скаже вам відволікти її. Якщо ви встигнете це зробити, то мережниця перехопить дзвінок і заговорить. Після цього, вона вискаже Ві своє невдоволення. По шляху до ліфта, ви побачите бар і можете його провідати. Якщо будете уважні, то побачите Хідейоші Ошіму, котрий деякім гравцям може бути знайомим.

Опинившись нагорі і в кімнаті, Ті-Баґ попросить вас відсканувати точку входу для "Пласкуна". Спочатку ним керуватиме Джекі, але згодом вас попросять керувати роботом, оскільки вона застрягла, а Джекі ще не повністю оновився. "Пласкун" повністю пересувається самостійно, вам лише потрібно вказати йому, якою вентиляцією користуватися, але в деяких кімнатах вам доведеться відволікати увагу, щоб непомітно дістатися до вентиляційної решітки.

Зрештою, робот досягає зони за межами готельної мережі, де вам доведеться сканувати певні об'єкти, а потім вручну перемикати камери, щоб зазирнути всередину кімнати мережі, щоб знайти шлях, яким робот зможе потрапити всередину. Коли він потрапить всередину, Ти-Баґ знадобиться кілька годин, щоб обійти охорону, тож сідайте, і гра перемотається до ночі.

Коли ви прокинетеся та поговорите з Джекі та Ті-Баґ, то повинні піднятися ліфтом у пентхаус Йорінобу. Не спішіть за реліквією, а позбирайте унікальні нагороди для вас:

  • Ліворуч від входу буде ігуана. Позаду її гілки можна взяти яйце, з якого виросте ваша домашня ігуана.
  • Праворуч від входу можна ввійти в двері і там є чемодан, в якому лежить унікальний плащ "Котетсу Но Рю".
  • Біля ліжка Йорінобу, на тумбочці можете взяти культовий пістолет "Конґо"
  • Якщо піднятися по сходах до балкону, то поруч з дверима буде чемодан з унікальними штанами-слаксами Йорінобу та офіційна сорочка Йорінобу.

Коли закінчите, приєднуйтеся до Джекі, і під час зламу сейфа, ви побачите, що неочікувано прилетіли гості. Забравши кейс з біочіпом, Ті-Баґ повідомить, що Йорінобу піднімається до пентхаусу і вам треба сховатися. Єдине підходяще місце - шахта обслуговування за телевізором.

Почнеться сцена, в якій Йорінобу увійде разом з Адамом Смешером, а потім до них несподівано приєднається його батько, Сабуро Арасака, і його власний охоронець, Ґоро Такемура. Звільнивши обох охоронців, між сином і батьком все йде шкереберть, і Йорінобу вбиває Сабуро, задушивши його до смерті, перед тим, як ініціювати блокування готелю, стверджуючи, що хтось убив його батька.

Втеча з готелю[]

Вам з Джекі треба терміново тікати. Ліфт не працює, тож Ті-Баґ спрямовує вас на балкон, щоб спробувати дістатися до драбини. Однак, щойно вона відчиняє двері, її вбивають. Ви можете одразу вийти у вікно, а можете:

  • Обстежити тіло Сабуро на наявність військового жетону та культового ножу "Нехан".
  • Піднятися на посадковий майданчик ПТашок та забрати культову катану "Саторі" та зашифрований носій даних з особистою інформацією Сабуро.

На жаль ви не зможете використати ПТашку для втечі, тож треба йти до вікна та направлятися до драбини. Коли будете йти по тонкій огорожі, вас помітять ворожі сили і не буде іншого шляху, окрім як стрибнути вниз. Ви потрапите в якесь приміщення, помітите, що кейс реліквії зіпсовано та подзвоните Евелін. Після короткого діалогу, Джекі вставить реліквію в себе, щоб зберегти її в безпеці, поки ви обидва намагатиметеся втекти з готелю.

Вам доведеться пройти через кілька зон, в кожній з яких буде по парі охоронців, або більше, якщо ви вирішите вступити з ними в бій. Перший ліфт, до якого ви потрапите, буде недоступний, оскільки для цього вам знадобиться карта доступу. Коли ви дійдете до другого ліфта, ви побачите офіцера, який несе цю карту, і вам потрібно буде знищити його (летальним або нелетальним способом), щоб отримати потрібну річ. Отримавши її, відкрийте ліфт, і ви зможете ще трохи поговорити з Джекі, перш ніж потрапите до фоє готелю, де одразу почнеться бій, якщо ви вирішили йти з боєм.

Діставшись останього ліфту і спустившись їм, вам подзвонить Деламейн та сповістить, щоби ви сідали до нього і він поїде. Однак Арасака не дасть вам так просто втекти і буде переслідувати вас трьома дронами. Їх потрібно збити, щоб припинити переслідування до того, як вас або вб'ють, або спливе час.

Мотель "Мовчель"[]

Після втечі, поранення Джекі виявляються надто серйозними, і передавши вам Реліквію, він помирає. Деламейн запитає, куди ви хочете відправити його тіло, і ви можете вибрати один з декількох варіантів:

  • Відправте тіло Джекі його родині або попросіть Деламейна дочекатися вас - це розблокує завдання Герої не вмирають
  • Надіслати тіло Джекі Віктору Вектору: пізніше з'ясується, що Арасака забрали тіло у Віктора, щоб витягти енграму Джекі.

Прийнявши рішення, виходьте з машини, щоб зустрітися з Дексом у мотелі "Мовчель".

Декс не в захваті від того, що сталося, адже про вбивство імператора зараз говорять у всіх новинах. Навіть якщо ви скажете йому, що це не ви з Джекі зробили, Декс відповість, що Арасака та його ніндзя нічого про це не знають і їм байдуже. Зрештою, він погодиться, що втеча з Найт-Сіті - найкращий варіант, а тоді відправить вас змивати кров з обличчя. Але як тільки ви виходите з ванної кімнати, його охоронець збиває вас з ніг, перш ніж Декс вистрілить вам у голову.

Нагороди[]

У пентхаусі Йорінобу, у вас буде можливість отримати такі нагороди:

  • Яйце ігуани - за гілкою ігуани
  • Культовий пістолет "Конґо" - на тумбочці біля ліжка
  • Військовий жетон Сабуро - на тілі Сабуро
  • Культовий ніж "Нехан" - на тілі Сабуро
  • Плащ "Котетсу Но Рю" - чемодан в кімнаті праворуч від входу в пентхаус
  • Офіційна сорочка Йорінобу - чемодан біля дверей на балкон, що зверху
  • Штани-Слакси Йорінобу - чемодан біля дверей на балкон, що зверху
  • Культова катана "Саторі" - всередині ПТашки Сабуро на посадковому майданчику
  • Носій даних - всередині ПТашки Сабуро на посадковому майданчику

Примітки[]

  • При відвідуванні "Потойбіччя" Джекі скаже, що раніше це місце було моргом і якщо Ві Streetkid (lifepath) (icon) дитя вулиць, то зауважить, що знав/ла про це, бо саме він/вона про це розповів/ла другові.
  • Якщо Ві Corpo (lifepath) (icon) корпар вирішить відвідати бар, то може відбутися цікава розмова з барменом, в якій той розповість, що може буди власником цього бару.
  • Якщо Ві lonk=Кочівник (життєвий шлях) кочівник вирішить відвідати бар, то може відбутися цікава розмова з барменом, в якій той розповість, що його мати була з Альдекальдо.
  • Там же у барі можна побачити Хідейоші Ошіму, котрий є камео відомого японського геймдизайнера Хідео Кодзіми.
  • Якщо довго не ховатися в пентхаусі, то прийде Адам Смешер і вб'є вас.
  • Ві lonk=Кочівник (життєвий шлях) кочівник може спита у Джекі, чи це не та ігуана, яку вони провозили до Найт-Сіті, на що той скаже, що це не вона.

Галерея[]

Advertisement