Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Крах 94-го, також відомий як Світовий Біржовий Крах 94-го року - подія у світі Кіберпанку.

Загальна інформація[]

Налякана зростаючою силою Європейського економічного співтовариства, "Банда чотирьох" стала на самовбивчий шлях прихованої агресії, яка пізніше стала відома як "Тиха війна". Зі зростанням могутності ЄЕС "втручання" США в справи Європи ставало все менш терпимим. Незабаром ЄЕС стала світовою державою, а США грали другу скрипку, особливо у своїй надмірно агресивній міжнародній політиці.

Одним із прикладів цього став 1992 рік. У той час як СРСР хитався на останніх етапах "політики гласності", Рада національної безпеки США (РНБ) продовжувала свою застарілу політику щодо "імперії зла", блокуючи будь-яку допомогу Радянському Союзу і гарантуючи, що його союзники по НАТО зроблять те ж саме. Після того, як ЄЕС міцно утвердилася як сила, однією з перших її дій було нехтування бажанням США і відправлення вкрай необхідної продовольчої допомоги до Радянського Союзу, незважаючи на заперечення РНБ. Результатом стало те, що Радянський Союз прийняв євродолар замість американської валюти, а НАТО розпалося, оскільки Радянський Союз уклав мир із Західною Європою вперше за більш ніж сорок років.

Розлючене такою втратою престижу, а також побоюючись, що розширення космічної програми Євросоюзу (яка до Нового 1993 року вже мала прототип космічного корабля, що було успішно доставлено на Місяць) дасть ЄЕС і військову перевагу, РНБ розпочало рішучу кампанію з підриву структури ЄЕС, використовуючи різні тактики: від махінацій на фондовому ринку до спроби зриву перших переговорів про військовий договір між ЄЕС та Радянським Союзом.

Намагаючись виглядати платоспроможною (і "продемонструвати" економічну міць перед ЄЕС), Банда чотирьох також почала маніпулювати фондовими ринками Європи та Азії шляхом прямих хакерських атак на ці системи. Штучні маніпуляції з валютою та акціями дозволили Банді просувати ілюзію американського багатства, але дуже дорогою ціною: коли це було виявлено ЄЕС, європейці просто злили всю інформацію у світову пресу. З підірваною безпекою обмінного курсу вся система просто розвалилася. Пізніше цю катастрофу назвуть Крахом 94-го року.

У відповідь на викриття цього шахрайства більшість розвинених країн негайно запровадили ембарго на торгівлю зі Сполученими Штатами. Ці ембарго були руйнівними для Америки і лише прискорили Коллапс.

Посилання[]

  1. MACDONALD, M. Home of the Brave. 1st ed. Berkeley CA: R. Talsorian Games. 1992 (pg.9)
Advertisement