Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Кочівник - основне завдання в Cyberpunk 2077. Є одним з трьох можливих початкових завдань, доступне лише для гравців, які обрали життєвий шлях Кочівник. Ві виріс у Пустці в кочовній родині і залишає його, сподіваючись досягти успіху в Найт-Сіті. Щоб потрапити до міста, Ві береться за ризиковане завдання: контрабанду дуже важливого товару.

Запис у журналі[]

Йоу, Ві, кожна історія має десь починатися, так же? Навіть якщо це "десь" - посеред сраного ніде, і більшість зависає на запилюжених довбаних заправках. Ти покинув свою кочівницьку родину, щоби знайти чувака, який найме тебе, щоби контрабасом перекинути дещо через кордон. Цей хлоп змінить твоє життя, бро.
Хороше диття Гейвуду з викраденим корпарським вантажем та прикордонниками на хвості ось-ось вирветься на розпечене шосейне покриття. Ось такий вигляд має свобода. А якщо для цих відчуттів потрібно займатися контрабандою, то займайся. Недостатня мотивація? Наприкінці дороги також чекає непогана купа євдиків. Усе, що треба - перевезти пакунок із точки "А" до "Б". Простіше не буває.

Цілі[]

  • Поговоріть із механіком.
  • Полагодьте мотор.
  • Сядьте в авто.
  • Під'єднайтеся до вежі зв'язку.
  • Поговоріть із шерифом.
  • Виїдьте з гаража.
  • Дістаньтеся до вежі зв'язку.
  • Залізьте на вежу зв'язку й знайдіть розподільчу коробку.
  • Під'єднайте супутниковий телефон до вежі зв'язку.
  • Поговоріть із Мак-Коєм.
  • Поверніться до авто.
  • Прямуйте до місця зустрічі.
  • Вийдіть з авто.
  • Зустріньтеся з Джекі Веллзом.
  • Поговоріть із Джекі.
  • Ідіть за Джекі.
  • Відкрийте багажник.
  • Сядьте в авто.
  • Їдьте до кордону.
  • Заїдьте до пункту пропуску.
  • Поговоріть із Джекі, допоки чекаєте завершення перевірки безпеки.
  • Вийдіть з авто.
  • Увійдіть до будівлі прикордонників.
  • Здайте зброю.
  • Прямуйте до кімнати №2.
  • Сядьте.
  • Поговоріть із прикордонником.
  • Заберіть свою зброю.
  • Поверніться до авто.
  • Від'їдьте від кордону.
  • Відбийтеся від переслідувачів.
  • Вийдіть з авто.
  • Поговоріть із Джекі.

Проходження[]

Ви стартуєте в гаражі механіка в маленькому містечку Юкка, що на південь від кордону з Найт-Сіті. Дивлячись у дзеркало, ви знімаєте нашивку свого старого кочового клану, в той час як позаду вас механік намагається полагодити вашу машину, але йому потрібна деталь, якої у нього немає в наявності. Підійшовши до механіка, ви робите хитрий трюк з двигуном, якого має вистачити на те, щоб дістатися до Найт-Сіті, але після тестування ремонту вас турбує місцевий шериф, який задає гострі питання про вашу присутність у його місті і дає зрозуміти, що кочівники, з кланом чи без, тут небажані.

Щоб зустрітися зі своїм контактом, Джекі Веллзом, і забрати пакунок, який оба контрабандою перевезете до Найт-Сіті, ви прослизаєте від місцевого шерифа, піднімаєтеся на місцеву радіовежу і зв'язуєтеся з Віллі Мак-Коєм, щоб дізнатися місцезнаходження Джекі, яким виявилася покинута ферма неподалік від кордону. Після знайомства Джекі забирає пакунок і кладе його в багажник вашого автомобіля, і ви обоє їдете до кордону.

На прикордонній заставі " Найт-Сіті" вас зупиняють прикордонники і кажуть з'явитися для перевірки. Попросивши Джекі залишитися в авто, ви заходите в кімнату з документами, в яких зазначено, що ваш вантаж "утрачено після прибуття", і з хабарем для прикордонника. Він його приймає, але у вас з'являється погане відчуття, що він знає більше, ніж говорить. Повернувшись до машини, ви просите Джекі сісти за кермо і якомога швидше їхати звідти; щось точно відбувається, і ви не хочете там залишатися. Коли ви виїжджаєте з перехрестя, вас підрізає охорона Арасака, яка вимагає, щоб ви зупинилися і віддали корпоративну власність, яку ви перевозите контрабандою, розкриваючи тим самим, що вас підставили. Поки Джекі веде авто, ви відбиваєтеся від переслідувачів. Врешті-решт успішно позбувшись їх і сховавшись у найближчому гаражі, де ваша машина остаточно ламається, ви відкриваєте пакунок і бачите, що стало причиною всіх неприємностей: справжня, жива ігуана. Обговоривши, що робити далі, Джекі, вирішивши, що ви йому подобаєтеся, пропонує свою руку, дружбу та партнерство, поки ігуана дивиться на вас, що веде до вступного відеоролика Нат-Сіті.

Примітки[]

  • Знайшовши ігуану, Джекі згадає, що "завжди хотів домашню тваринку", незважаючи на те, що в завданні Heroes з'ясовується, що колись у нього була карликова акула.

Шаблон:Navbox Cyberpunk 2077 Quests

Advertisement