Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Корпопацюк - основне завдання в Cyberpunk 2077. Є одним з трьох можливих початкових завдань, доступне лише для гравців, які обрали життєвий шлях Корпар. У ній Ві - корпоративний працівник середньої ланки, що працює у відділі контррозвідки Арасака і прагне піднятися по кар'єрних сходах.

Запис у журналі[]

Знаєш, іноді мені цікаво, як воно - працювати на "Арасаку"? Скільки б не думав, але то схоже на гру в "російську рулетку", де ставка в мільйон євдиків. Крутиш барабан - тиснеш на гачок. Чуєш "клац" - ти багатій. А якщо ні, ну... прибирання вже не твої проблеми.
Отже, маємо: Абернаті - шефиня Дженкінса; Дженкінс - твій шеф; він наказав позбутися Абернаті. Це ж класична клятська ситуація, щоб ти не зробив чи зробив. Уб'єш її - тобі пиздець. Розповіси все Абернаті - глобальніший пиздець. Чому? Бо кілька останніх років ти пахав на Дженкінса. Якщо ж упораєшся, та ще й дуже добре, то можеш отримати підвищення, але забути про спокійний сон, бо рано чи пізно хтось дивитиметься на тебе крізь приціл. І це все лише підтверджує різномаїття можливостей, які пропонує корпорація "Арасака."

Цілі[]

  • Вийдіть із туалету.
  • Прямуйте до кабінету Дженкінса.
    • Поговоріть зі старим знайомим. [необов'язково]
  • Сядьте.
  • Поговоріть із Дженкінсом..
    • Візьміть інфоскіпку .
    • Візьміть гроші.
  • Вийдіть із кабінета Дженкінса.
  • Ідіть до ангара з ПТашками.
    • Поговоріть із Джекі.
    • Прочитайте звіт на особистому терміналі. [необов'язково]
  • Сядьте в ПТашку Дженкінса.
  • Розберіться з місцевими.
  • Прямуйте до бару "У Ліззі".
  • Поговоріть з викидайлом.
  • Зустріньтеся з Джекі.
  • Сядьте поруч із Джекі.
  • Поговоріть з Джекі.

Проходження[]

Ви починаєте з того, що дивитеся в дзеркало, поки вас рве від стресу в раковину ванної кімнати, розташованої у Вежі Арасака. Після короткої розмови з вашим давнім другом Джекі Веллзом по голосу вам телефонує ваш бос Артур Дженкінс, засмучений витоком даних у Франкфурті, який поставив під загрозу діяльність корпорації, і наказує вам прийти в його кабінет, хоча ви можете вільно зайти до свого кабінету і прочитати електронну пошту у вашому терміналі, перш ніж звітувати перед Дженкінсом. Ви бачите, що Дженкінс віддав наказ здійснити кібератаку на раду Європейського космічного агентства, щоб затримати голосування щодо відкликання ліцензій на місячну базу Арасака, але тут йому телефонує розлючена Сюзан Абернаті, його начальниця і суперниця у відділі спеціальних операцій Арасака, яка звинувачує його в цій атаці і погрожує застосувати до нього дисциплінарне провадження. Дженкінс, який і так вже розсердився на Абернаті через те, що вона заплямувала його ім'я в Осаці, щоб вкрасти у нього підвищення, наказує вам прибрати її, даючи вам інфоскіпку, що містить всю особисту інформацію Абернаті.

Артур просить вас використати свої зв'язки, щоб покінчити з нею раз і назавжди, і дає вам паперові гроші, щоб заплатити за роботу. Згодом ви сідаєте в ПТашку Арасака, яка везе вас до бару "У Ліззі" у Вотсоні. Приземлившись на даху, ви стикаєтеся з баскетболістами, засмученими тим, що майданчик став посадковим місцем; ви можете або підкорити їх блискавичною атакою, або просто пригрозити їм, щоб вони замовкли, перш ніж підійти до викидайли, яка впускає вас всередину.

Увійшовши всередину, ви зустрічаєтеся з Джекі, пояснюєте йому ситуацію і просите про допомогу, але Джекі, розуміючи надзвичайний ризик, пов'язаний з роботою на "Арасаку", не бажає працювати. Однак, перш ніж ви встигнете переконати його в протилежному або запропонувати альтернативний план, до бару заходять агенти "Арасаки" і підходять до вас обох. Вони розповідають, що Абернаті знає про замах на неї, і вимагають інфоскіпку, яку вам дав Дженкінс. Коли ви спочатку відмовляєтеся, вони позбавляють вас корпоративних привілеїв і відключають ваші кібервироби, змушуючи вас віддати скіпку і завершуючи ваше звільнення з корпорації. Агенти Арасаки намагаються взяти під варту і вас, як "послугу" Абернаті, але Джекі перериває їх, вказуючи, що вони ізольовані від решти своїх колег і що перестрілка на незнайомій території може погано для них закінчитися, що переконує агентів залишити вас у спокої. Місія закінчується тим, що ви, все ще запаморочений від відключеної кібернетики, втрачаєте рівновагу і падаєте на підлогу, після чого Джекі допомагає вам звестися на ноги, що призводить до вступного відеоролику про Найт-Сіті.

Примітки[]

  • У шухлядці робочого столу є журнал на якому зображена Цірі, персонаж гри, від тієї самої студії CD Projekt RED, The Witcher 3: Wild Hunt.
Advertisement