Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Заархівована розмова — це чіп, що містить текстовий уривок даних у Cyberpunk 2077.

Вміст чіпу

Чіп
ЗААРХІВОВАНА РОЗМОВА

Моє ім'я Марлон Фушіно. Ви мене не знаєте, бо такі люди, як ми з вами, не дуже часто перетинають шляхи один одного. Ви працюєте на одному з найвищих поверхів хмарочоса, а я збираю сміття з узбіччя 100-ю поверхів нижче. Але за тих рідкісних випадків, коли наші шляхи перетинаються, ці зустрічі зазвичай стають трагічними.

Двома тижнями тому ви збили на пішохідному переході молоду пані. Година тоді була пізня, було темно та ніхто нічого не бачив. Якби ви зупинилися і викликали швидку, то вона могла й вижити після цього. Але я припускаю, що у вас була важлива причина зустріч за коктейлями в барі. Та дівчина загинула, стікаючи своєю кров'ю на тротуарі.

Її ім'ям було Розіта, і вона була моєю донькою. Через вас мені довелося ховати власну дитину. Відтоді, як вона народилася, я відкладав усі свої вільні кошти на її освіту. Їй вони вже не знадобляться, але й даремно вони не пропадуть. Усі ці кошти підуть на добру справу: на винагороду для найманця, який проб’є невеличку дірку у вашому зарозумілому мозку.

Марлон Фушіно

Місцина(и)

  • Цей чіп можна знайти на тілі Такер Альбах під час завдання Око за око

Дивіться також

  • Заархівована розмова: Роджер і Такер
Advertisement