Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк
Друга корпоративна війна

Друга корпоративна війна

Друга корпоративна війна - широкомасштабний збройний конфлікт, що тривав з квітня 2008 року по серпень 2010 року. Основними учасниками конфлікту були дві нафтові корпорації - "СовОйл" і "Нафтохім".

Передумови та початок[]

У 2006 році "СовОйл" розпочав виробництво CHOOH2, спиртового палива, яке найчастіше використовується для заправки транспортних засобів. Petrochem, основний виробник CHOOH2, запропонував надати "СовОйлу" оновлену технологію, щоб допомогти "СовОйлу" бурити, перекачувати та створювати інші види палива з невикористаних нафтових ресурсів у Сибіру. Ця пропозиція була зроблена за умови, що Petrochem отримає часткові права на буріння.

Незадовго до того, як мали бути підписані документи про партнерство між "Нафтохімом" і "СовОйлом", інженери "СовОйлу" оголосили, що вони розробили технологію буріння, яка робить угоду непотрібною, і "СовОйл" в останню хвилину скасував угоду. Між двома корпораціями стався розрив у відносинах.

У 2007 році обидві компанії почали розширювати свою діяльність у Південно-Китайському морі. Це створило напруженість і, зрештою, вилилося у початок другої корпоративної війни.

Флот СовОйл

Морський флот СовОйл відправляється з Владивостока, СРСР

Війна почалася, коли вибухнула морська платформа "Сабіна Браво", що належала "Нафтохіму". Нафтохім звинуватила СовОйл у встановленні вибухового пристрою на платформі, що спричинило низку інтенсивних і публічних словесних баталій між дипломатами, які представляли кожну з корпорацій. Після того, як перемовини перервалися, "Нафтохім" здійснив першу військову атаку, наказавши своїм військовим водолазам закласти вибухівку на платформі "СовОйлу", щоб помститися. Платформа була зруйнована, і розпочався повномасштабний конфлікт.

Більшість початкових успіхів у війні мала компанія "СовОйл", хоча обидві сторони фактично знищили одна одну всього за кілька тижнів, цілеспрямовано знищуючи нафтові об'єкти. Кожна компанія втратила приблизно 75% своїх нафтових потужностей протягом перших кількох тижнів війни.

На середині конфлікту "Нафтохім" зміг на короткий час отримати перевагу над "СовнОйл", захопивши ланцюг островів Спратлі і вбивши Анатолія Новікова, генерального директора і засновника "СовОйл", використовуючи літаки, позичені урядом Малайзії.

Вибух платформи СовОйл

Солдати Нафтохіму спостерігають за руйнуванням платформи SovOil у травні 2008 року

Незважаючи на втрати "СовОйлу", корпорація перегрупувалася і врешті-решт змогла взяти гору над "Нафтохімом". "СовОйл" неодноразово відбивав атаки "Нафтохіму". У жовтні 2009 року сили Нафтохіму були значно ослаблені після кількох невдалих атак, і "СовОйл" де-факто встановив контроль над Південно-Китайським морем.

Зрештою, з'ясувалося, що руйнування морської платформи "Сабіна Браво" компанії "Нафтохім" - подія, яка переконала "Нафтохім" розпочати війну з "СовОйлом" - насправді була нещасним випадком, за який "СовОйл" не несе відповідальності.

Спадщина[]

Як і під час Першої корпоративної війни, громадськість та аналітики були здивовані інтенсивним характером конфлікту, який не був схожий ні на що, що бачили раніше.

Корабель СовОйл

Підводний човен SovOil у Східно-Китайському морі

Крім того, обидві сторони порушували національні та міжнародні закони протягом усього конфлікту. Хоча обидві сторони використовували армії країн Тихоокеанського регіону одна проти одної, вони також пішли на повалення урядів і встановлення нових. Особливо ігнорувала вимоги національних держав компанія "СовОйл", яка чинила так, як їй заманеться - пізніше "СовОйл" був змушений виплатити репарації деяким країнам.

Нарешті, оскільки нафтопереробні заводи були головною мішенню під час конфлікту, війна залишила південну частину Тихоокеанського регіону надзвичайно забрудненою, а умови, що склалися там у 2020 році, були охарактеризовані як "майже непридатні для життя".

Advertisement