Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Джуді Альварез - досвідчена техспеціалістка з керування мозкограями і членкиня банди "Шибайки". Живе на південному сході районі Кабукі у Вотсоні, має власну квартиру. Також, є близькою подругою Евелін Паркер.

Є одним із потенційних партнерів для романтичних стосунків з Ві (жіночої статі).

Біографія[]

Дитинство (2050-ті роки)[]

Джуді народилася в Лагуна-Бенд, маленькому містечку на околиці Найт-Сіті. Її бабуся, Айнара Альварес, була і є темпераментною жіночкою, що, мабуть, успадкувала від неї й сама Джуді. Що й не дивно, враховуючи, що саме бабуся й навчала ту всьому, що вона знає. Вона також любила слухати історії, які розповідала Айнара. Батька ніколи не було поруч, а мати померла, коли вона була ще дитиною. У неї все ще лишилося її фото, але вже майже не пам’ятає свою матір. Натомість Джуді виховували дідусь і бабуся. Її дідусь був технарем, який прищепив любов до всього, що пов'язане з технологіями.

Коли Джуді росла у своєму рідному місті, вона тусувалася з іншими дітьми, іноді грала у вуличний хокей на роликах або «MaxTac і психи», хоча вони часто кепкували з неї за відсутність батьків та бідність її родини. Також вельми полюбляла їсти бургери в "Закусочній у Фло", єдиному закладі харчування в Лагуна-Бенд.

Близько 2057 року Джуді сховала ляльку Дженні Чепмен, оскільки вважала, що ними граються лише невдахи. Однак Джуді насправді хотіла, щоб Дженні помітила її та попросила допомогти їй знайти зниклу ляльку, бо мала до неї дещо більше, аніж прості дружні почуття. Зрештою ні те, ні інше не відбулося.

Хоч вона була й далекою від поняття набожної, Джуді все ж іноді відвідувала церкву свого міста — будівлю, яку вона завжди вважала старою та недоречною — просто тому, що вона була там. Одного разу вона прокралася всередину, коли нікого не було, і стояла біля вівтаря, роздумуючи, що відбувається в голові священика, коли він проповідує людям, чи вміє той читати їхні думки і чи може знати про них усе. Потім вона закричала на все горло, щоб перевірити акустику будівлі, але коли відлуння повернулося, злякалася та втекла. Тоді юна Джуді відчула почуття провини, через свою закоханість в Дженні, і сприйняла відлуння за кару небесну.

Юність (2060-ті роки)[]

Коли приблизно у 2062 році територію Лагуна Бенд викупила компанія NC Dam Ltd., мешканці були змушені покинути свої домівки, оскільки корпорація планувала перетворити цей регіон на водосховище. Незважаючи на протести, що відбувалися протягом наступних місяців, мешканців врешті-решт повиганяли з їх власних домівок. Джуді з бабусею і дідусем переїхали в орендовану квартиру в Найт-Сіті, але її бабуся і дідусь зненавиділи мегаполіс і виїхали звідти через кілька років. Вони переїхали далі на північ, до Орегону, а Джуді залишилася і повністю викупила квартиру.

Коли Джуді було шістнадцять років, її затримали за незаконне заволодіння пожежної машини та судили. Насправді Джуді не викрадала її, а знайшла покинутою на звалищі металобрухту. Вона вирішила відремонтувати її, на що пішло півроку, а потім поліція заарештувала її під час першої ж поїздки. Вони не повірили Джуді, тому одягнули на неї кайданки. Через багато років Джуді намагалася отримати якусь компенсацію за те, що вона вважала "незаконним арештом неповнолітньої". Вона звернулася до адвоката, сподіваючись, що той допоможе їй отримати компенсацію від міської ради, але той відмовив Джуді, заявивши, що цього дуже важко досягти і що це не варте зусиль. Подумавши, що адвокат теж їй не вірить, Джуді зрештою відмовилася від позову.

Перші кроки в доросле життя (2070-ті роки)[]

Певний час Джуді працювала техспеціалістом з мозкограїв в "Хмарах". Там вона познайомилася з більшістю ляльок, зокрема з Евелін Паркер, Томом Кальдерою та Майко Маєдою, з якою згодом у неї зав'язалися стосунки. Джуді також допомогла Майко просунутися по кар'єрних сходах, підкоригувавши статистику на її ляльковому чіпі, сподіваючись, що це змінить життя на краще для них обох.

У якийсь момент Джуді покинула "Хмари" і знайшла роботу в барі "У Ліззі" як технік і редактор, приєднавшись до "Шибайок". Вона вважала, що вони можуть змінити життя людей у Найт-сіті на краще. Джуді встановила своє обладнання в підвалі бару за дорученням Сьюзі "К'ю", лідера "Шибайок". Працюючи в "У Ліззі", Джуді підтримувала зв'язок з ляльками з "Хмар", особливо з Евелін, з якою вона стала найкращою подругою, та Майко.

Після підвищення Майко стосунки Джуді з нею почали ускладнюватися, але вона все одно відвідувала подругу в її офісі в "Хмарах" щоразу, коли могла. Джуді заздрила тому, як багато часу Майко проводить з іншими дівчатами в "Хмарах", і одного разу вона нарешті збиралася сказати про це Майко, але не змогла зустрітися, сподіваючись провести час з Майко пізніше. Спершу Джуді мала бути присутньою на річниці смерті Ліззі Борден і створення "Шибайок".

Одного разу, коли Джуді намагалася потрапити до офісу Майко, охорона її не пустила. Повернувшись додому, Джуді написала подрузі повідомлення і розповіла їй про це. Майко намагалася виправдатися, кажучи, що це було пов'язано з певними "процедурами", але Джуді знала, що це було її рішення, оскільки охорона зв'язалася з нею прямо перед цим. Майко попросила Джуді заспокоїтися, оскільки це може означати неприємності для неї, заявивши, що вона повинна підтримувати певну видимість професіоналізму і не хоче втратити свою посаду після того, що вона пережила, аби опинитися там. Це викликало суперечку між ними, в якій Джуді сказала, що справи йдуть так само погано, як і раніше, але не для Майко, оскільки вона працює просто чудово. Майко відповіла, що вона робить це для них обох, що вона думає про їхнє спільне майбутнє і не розуміє, чому це так злить Джуді. Джуді зрозуміла, що їхні погляди на світ змінилися, і вона залишилася позаду. Майко просто шукала більше влади, і Джуді було соромно, що вона не помітила цього раніше. Джуді просто сподівалася, що коли Найт-Сіті пережує і виплюне Майко, в ній ще залишиться щось від колишньої себе. Через деякий час після сварки Майко попросила Джуді дати їй час подумати про все і охолонути, але для Джуді все було скінчено.

Через деякий час Джуді попросила Майко зайти до неї додому і забрати її одяг, на що Майко відповіла відмовою і попросила Джуді позбутися його. Незважаючи на це, Майко хотіла піти до квартири Джуді, щоб все обговорити, оскільки вона відчувала, що все загострилося занадто швидко, і, можливо, це було просто непорозуміння, і що все не повинно так закінчитися, принаймні, не так раптово. Джуді на це не купилася. Більше не було про що говорити, і вона сказала, що Майко робить те, що завжди робила - задобрює її обіцянками, яких насправді не збирається дотримуватися. Джуді сказала, що просто залишить одяг перед дверима квартири і не відчинятиме її, якщо Майко спробує постукати. Розлючена Майко відповіла, що Джуді може викинути свої речі з вікна, якщо хоче, бо їй байдуже, і вона не прийде до неї в гості. Джуді саркастично відповіла, що це добре, що Майко може дозволити собі викинути свій одяг, і якщо у Майко є якісь її речі, вона може залишити їх на вулиці для людей, які їх потребують. Що стосується одягу її колишньої подруги, то, оскільки він був дорогий, Джуді вирішила, що краще його спалити.

2077[]

Через багато часу після їхньої останньої розмови Евелін зв'язалася з Джуді і запитала, чи все ще вона сидить у підвалі Сьюзі "К'ю" і чи все ще зустрічається з Майко. Джуді сказала їй, що принаймні одна з цих речей все ще була правдою. Паркер написала їй повідомлення, бо їй потрібна була допомога у маленькій, але важливій справі. Їй потрібно було прокрутити мозкограй, і вона знала, що Джуді впорається з цим найкраще. В обмін на це вона пообіцяла їй життя, вільне від роботи, де Джуді могла б зосередитися на своєму мистецтві. Евелін попросила принаймні про зустріч і поцікавилася, де вона може її знайти. Джуді просто відповіла: "У підвалі Сьюзі К'ю".

Через деякий час після того, як Евелін пояснила, що їй потрібно від Джуді, вони випили в барі "У Ліззі", чекаючи на появу контакту Евелін. Коли вони дочекалися, Джуді допила свій напій і повернулася до підвалу. Згодом з'явилася Евелін зі своїм контактом і познайомила Ві зі своєю подругою. Джуді допомогла Ві налаштувати мозкограй і показала, як його редагувати. Після цього вони почали прокручувати запис Евелін, щоб знайти її ціль. Закінчивши, Джуді віддала Ві портативний пристрій, який вони використовували для прокрутки, оскільки на ньому вже був профіль Ві, і на випадок, якщо хтось міг би відстежити його використання до неї. Вона також зауважила, що незалежно від того, що Евелін і Ві планували зробити, це вб'є їх обох, і сказала, що не хоче мати жодних проблем через те, що допомагала їм. Евелін запевнила Джуді, що жодних проблем не буде.

Запис у базі даних[]

Джуді Альварез
ДЖУДІ АЛЬВАРЕЗ

Джуді Альварез - одна з найобдарованіших редакторів мозкограїів і досвідчена технарка. Якби вона захотіла, то могла б влаштуватися в будь-яку корпорацію, яка працює в індустрії розваг, і заробляти купу грошей, але Джуді дуже цінує свою незалежність, тому послідовно відкидає всі подібні пропозиції. Будучи анархісткою за духом, Джуді приєдналася до банди "Шибайок" з надією, що вони зможуть змінити сіре життя людей в Найт-Сіті.

Найбільший недолік Джуді полягає в тому, що вона не може тримати рот на замку перед обличчям несправедливості, через що часто втрапляє в халепи. Утім, дехто навпаки вважає цю рису Джуді її головною чеснотою та великою перевагою в цьому грішному місті.

Advertisement