Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Де моя машина, чумбо? (англ. Human Nature) - стороннє завдання в Cyberpunk 2077. В ньому Ві, після своєї тимчасової смерті, повертає машину, але натикається на неочікуваного знайомого.

Запис у журналі[]

Коли помирає людина, то світ продовжує жити так, наче нічого й не сталося. З часом усі сліди того, що ця людина взагалі існувала, зникають. Саме тому твою машину й відбуксирували. Знаєш, що я думаю? Найперше, що тобі потрібно зробити, щоби переконати світ, що ти все ще живий/а - повернути свою машину. Ну, не найамбітніша мета, але такому жалюгідному найманцю треба з чогось починати.

Цілі[]

  • Заберіть свій автомобіль із гаража.
  • Поговоріть із Джонні Сільвергендом.
  • Вийдіть із пошкодженого авто.
  • Прочитайте повідомлення від Деламейна.
  • Займіться своїми справами, поки вам ремонтують машину.

Проходження[]

Після початку другої дії ви дізнаєтесь, що вашу машину забрали, оскільки вас не було кілька тижнів, тож вирушайте до гаража, щоб забрати її. Однак щойно ви сідаєте всередину, як з нізвідки з'являється таксі Деламейн, яке врізається в вас, розбиваючи авто, а потім з ревом від'їжджає з криком "Бі-біп, їбанате!". Після короткої розмови з Джонні, виходьте з машини і читайте повідомлення від Деламейна, і починається наступне завдання - Mappin SideQuest CP2077Відшкодування.

Після завершення Mappin SideQuest CP2077Відшкодування вам доведеться почекати кілька ігрових днів. Після чого ви отримаєте ще одне повідомлення від Деламейна, про те, що автомобіль відремонтовано і їм можна користуватися.

Примітки[]

  • Якщо в перший раз сісти в авто до завершення Mappin MainQuest CP2077Вічний сон, то Джонні скаже, що він не єдиний, хто бажає смерті Ві. В іншому випадку, такої фрази не буде.
Advertisement