Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Сон - це... легкий ковток неминучої смерті.

Місті ОльшевськаCyberpunk 2077

Вічний сон (англ. Playing for Time) - Основне завдання в Cyberpunk 2077. Воно починає другу дію та знайомить Ві з Джонні Сільвергендом.

Запис у журналі[]

Не довіряй тому Такемурі. Безперечно, зустрінься з ним, перевір його, але пильнуй. Він корпар - шукатиме спосіб використати тебе.
Що ж, мано, схоже ми тепер реально вляпалися в лайно. Жодної ймовірності, що я вигребу, але ти досі живий/а. І як каже Місті: "Поки ти живий, дати є надія". Доля дає тобі другий шанс, то ж використай його - стань на ноги. Зроби це й вважай, що виконав останнє бажання ліпшого друга.

Цілі[]

  • Підійдіть до незнайомця.
  • Повзіть до безпечного місця.
  • Знешкодьте мотоциклістів.
  • Уцілійте під час нападу.
  • Поговоріть з незнайомцем.
  • Вийдіть із квартири.
  • Повзіть до пігулок.
  • Візьміть пігулки.
  • Встаньте.
  • Вийдіть із квартири.
    • Поповніть запаси набоїв. [необов'язково]
    • Знайдіть серед своїх речей одяг та одягніться. [необов'язково]
    • Знайдіть щось попоїсти. [необов'язково]
    • Перегляньте електрону пошту. [необов'язково]
  • Поговоріть із Такемурою.
  • Зустріньтеся з Такемурою.
  • Поговоріть із Такемурою.
  • Поговоріть із Джонні Сільвергендом.

Проходження[]

Коли Ві опиняється в місці схожому на кіберпростір, треба наблизитися до незнайомця. Той запитає хто ми і відбудеться перезавантаження системи.

Ві прокинеться на звалищі в Пустці. Пробравшись крізь сміття, можна буде побачити вдалині Декстера де Шона та Ґоро Такемуру. Поки ви непритомнієте, Такемура вбиває Декса і саджає вас у свою машину, щоб відвезти вас до Йорінобу Арасаки. Коли ви приходите до тями, поранений Такемура просить вас про допомогу і дає вам інгалятор. Використавши його, з'являться ворожі мотоциклісти. Якщо ви не встигнете використати інгалятор, мотоциклісти застрелять Такемуру, а ви загинете в результаті аварії.

Якщо ви вчасно використали інгалятор, Такемура дасть вам пістолет. З його допомогою ви знищите всіх мотоциклістів, а потім з'явиться третій з лезами богомола, який спробує підібратися до вас ближче і заколоти. Зрештою, Такемура попросить вас знайти різаря, якому ви довіряєте, щоби ви обидва змогли отримати медичну допомогу. Після того, як ви назвете ім'я Віктора, Такемура просить ще подзвонити по когось, хто вас відвезе. Ві отямиться вже в таксі і спостерігатиме за тим, що водій буде казати Ґоро як зберегти вам життя, а вже потім Віктор доглядатиме за вами обома, доки ви не прийдете до тями і не почнете розмовляти з різарем.

Віктор пояснить, що ваші галюцинації - це спогади Джонні Сільвергенда, адже коли Декс вистрілив у вас, реліквія відновила пошкодження, але в результаті також сприйняли вашу власну психіку як чужорідну і таку, що має бути знищена, щоб замінити її особистістю Джонні, і ні ви, ні Джонні не можете цьому перешкодити. По суті, у вас залишилося кілька тижнів до того, як ваша особистість зникне.

Потім прийде Місті, відвезе вас назад до квартири і дасть вам пігулки: одні, щоб сповільнити процес, інші, щоб прискорити його, якщо ситуація стане надто поганою. Ви можете трохи поговорити з нею перед тим, як вона піде, щоб ви могли відпочити.

Коли ви оговтаєтеся, Джонні буде налаштований досить вороже, а коли ви спробуєте піти, він штовхне вас на землю, перш ніж ви зрозумієте, що імітуєте рухи один одного, виявляючи тим самим свій зв'язок. Він продовжуватиме поводитися досить вороже, б'ючи вас головою об вікно і вибиваючи пігулки з вашої руки. Підповзіть до них і візьміть їх, щоб заткнути йому рота.

Коли прокинитеся в душі розпочнеться друга дія. Треба буде привести себе до ладу і на виході з квартири, подзвонить Такемура, щоби зустрітися. Прийшовши до "Їдальні Тома", почнеться обговорення ситуації та пропонування зустрітися з кимось із "Арасаки". Ві це не дуже тішить та захоче знайти Евелін Паркер, бо можливо вона, щось знає, з чим буде не згоден Ґоро та буде наполягати, що такою важливою інформацією володіють тільки корпарі. Ві припусте, що мається на увазі Андерс Гельман - один із творців реліквії, але не вгадає. Такемура скаже, що той вже не з "Арасака", бо саме він видав Сабуро, що його син викрав біочип, а тому переховується і знайти його допоможе "королева справників" - Роуґ, але до неї так просто не потрапити. Ві скаже, що хоче все обдумати, а Такемурі треба деякий час, щоб скласти план.

Таким чином починаються одразу три гілки завдань:

  • Ляльковий дім - пошук Евелін та того, хто розповів їй про реліквію
  • На роздоріжжі - пошук Гельмана, щоби він пояснив як витягти реліквію з голови
  • Старий знайомий - разом з Такемурою домовитися з кимось із "Арасаки"

На останок, з'являється Джоні, поводиться дружньо і твердить, що не треба вірити корпарям і краще зустрітися з Роуґ з якою він мільйон років знайомий та вона зробить усе, що він попросить.

Примітки[]

  • Момент, коли Місті пояснює Ві за пігулки є відсилання до фільму Матриця(1999), де був вибір двох пігулок.
Advertisement