Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Відшкодування (англ. Tune Up) - стороннє завдання в Cyberpunk 2077. В ньому Ві зустрінеться з Деламейном та отримає компенсацію за скоєну ним аварію.

Запис у журналі[]

У Найт-Сіті багато ідіотів, які можуть у тебе врізатися. Але Деламейн? Думаю, такого ще ніколи не ставалося. Тепер він ще й хоче виплатити тобі за це компенсацію? Щось це все дуже підозріло. Схоже, хтось приставив пістолет до його голови... ну, чи чого там боїться штучний інтелект, руки на розетці? А це повідомлення - це звичайнісіньке прохання допомогти. Просто подумай, коли це хтось виплачував компенсацію за те , що трішки здер фарбу? Раджу перевірити, що там відбувається. У найгіршому випадку в тебе з'явиться трохи більше грошей у кишені.

Цілі[]

  • Дістаньтеся штаб-квартири "Деламейн".
  • Поговоріть з адміністратором.
  • Поговоріть із Деламейном.

Проходження[]

Починається після прочитання повідомлення від Деламейна через аварію з його таксі у завданні Mappin SideQuest CP2077Де моя машина, чумбо?. В ньому він запрошує до своєї штаб-квартири, обговорити компенсацію.

Прибувши на місце, треба поговорити з адміністратором, що має вигляд, як Деламейн, але менш розумний. Він мало чим зможе допомогти, а тому покличе справжнього Деламейна, який переведе суму на ваш рахунок та запросить у середину. Одразу починається Mappin SideQuest CP2077Роздвоєння.

Примітки[]

  • Назва завдання є відсилкою до композиції Майлза Девіза "Tune Up", автором якої є Едді Вінсон.
Advertisement