Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

2077Icon

Ця стаття незавершена.

Ви можете допомогти «Вікі Кіберпанк» доповнивши її.
Рекомендації по написанню. •

Це місто мрій, а я великий мрійник.
― Ві

Ві (анг. V) — головний персонаж гри «Cyberpunk 2077», що підконтрольний гравцю.

Налаштування символів[]

Процес системи налаштування символів починається з того, що гравець або вибирає попередньо встановлений символ, або створює власний. При налаштуванні персонажа гравець може вибрати стать і налаштувати решту персонажа, що може включати зображення грудей і геніталій. Варіанти також включають вибір між чоловічим і жіночим голосом.  Обрана вами стать також визначить день народження V: 12 жовтня 2049 року для жінок і 10 червня 2049 року для чоловіків.

Стежки життя[]

Потім гравець вибирає фон життєвої доріжки V, вибираючи Кочівнік, Дитя вулиць або Корпорат. Кожна життєва стежка почнеться в іншому стартовому місці навколо Нічного міста, а V в цілому буде в іншому місці в житті.

Гравець матиме іншу вступну квест-лінію («Кочівник», «Стріткід» або «Корпо-Щур») та обладнання, яке буде пов'язане з історією конкретного походження Ві і буде представлено персонажам по-різному. Lifepaths розтягне всю гру, і вона не тільки відкриє різні варіанти діалогів, як було сказано раніше, але ви також розблокуєте певний побічний квест на основі вашого Lifepath.

Після вступних квестлайнів компіляція cutscene приведе в останні два квести прологу - The Rescue, квест, який приведе до Дії 1; і Практика робить досконалим, необов'язковий підручник про деякі механіки відеоігор. У цей момент гра дотримується аналогічної наративної лінії.

Біографія[]

Раннє життя[]

Залежно від обраної життєвої стежки, Ві матиме один з трьох фонів, які всі вели до одного оповідного шляху.

Якщо Ві має життєву стежку Кочівника:

Ві виріс у Бедлендах, будучи частиною клану кочівників Баккерс. Вони покинули сім'ю після того, як вона об'єдналася зі Зміїною Нацією, що призвело їх до пошуків нового життя. Незабаром після цього Ві зв'язався з Джекі Уеллсом, якому потрібен був кочівник, щоб переправити контрабанду Арасаки через каліфорнійський кордон до Нічного міста.
Під час подорожі до місця зустрічі Ві був змушений зупинитися в південно-каліфорнійському містечку Юкка, щоб відремонтувати свою машину, Брязкальця. Після того, як місцевий механік полагодив це, а місцевий шериф вигнав їх з міста, Ві зв'язався зі старим другом Баккера, щоб знайти Уеллса. В якості останньої прихильності до Ві через те, що він був сім'єю, він виконав.
Ві нарешті зв'язався з Джекі, і як тільки вони завантажили вантаж на Брязкальце, вони вирушили прямо до прикордонного переходу. Вони примудряються перетнутися без затримок, але виявили, що це все пастка. Конвой Арасака чекав їх по той бік кордону, змушуючи Ві і Джекі тікати на максимальній швидкості з Брязкальцем через Biotechnica Flats. Втративши хвіст і знайшовши притулок в занедбаному гаражі, Ві і Джекі виявили, що вони контрабандою переправляють живу ігуану. Хоча спочатку він планував відмовитися від них без їхніх грошей, Джекі запропонував допомогти Ві створитися в Найт-сіті та розділити їхній прибуток, продавши ігуану іншій вечірці, яку вони прийняли, що призвело до їхньої дружби.

Якщо Ві має життєву доріжку Дитя вулиць:

Ві виріс в районі Хейвуд нічного міста, вихований бандами. Хоча спочатку вони поїхали в Атланту два роки тому, вони повернулися в Нічне місто, зрозумівши, що це не вийде.
Оговтавшись від бійки в Ель-Койот-Коджо, Ві погодився допомогти бармену Пепе Наджарро врегулювати борг з фіксером на ім'я Кірк Сойєр. В обмін на сплату боргу Кірк відправив Ві вкрасти у агента корпо Rayfield Aerondight. Отримавши підйомник від свого старого друга Падре, Ві приступив до роботи.
Коли їм вдалося в'їхати і завести машину, Ві зупинив Джекі Уеллс, який також намагався викрасти транспортний засіб. Однак вони були швидко оточені НКПД на чолі з офіцером Генрі Стенцем і були заарештовані. Хоча їх наказав стратити власник транспортного засобу - Каору Фудзіока - вони замість цього були нокаутовані і залишені закривавленими в провулку Хейвуда. Після поневірянь були належним чином представлені Ві і Jackie, останній виявивши, що погрози Кірка насправді були порожніми. Коли він запросив їх на трапезу, Ві нерішуче прийняв, що призвело до їх дружби.

Якщо Ві вибрав корпоративний шлях:

Ві виховувався в корпоративній родині з Чартер-Хілла, Нічне місто. Ві навчався створенню та підтримці розвідувальних мереж, налагодженню захисту корпоративних активів у разі збройного конфлікту, аналізу кризового впливу. Їх начальник, Артур Дженкінс, був великою причиною того, що Ві був високопоставленим контррозвідувальним оперативним агентом в башті Арасака в Корпо-Плазі. Вони працювали в корпорації «Арасака» і за дворічний період служби виконали шість оборонних і п'ять наступальних операцій. Останнім їх завданням була повна розвідка об'єкта Асарака в Ватсоні. Ві відстежив і перехопив шпигуна з Baskin Undercover Inc, шпигуна підозрювали в тому, що він працював за наказом Мілітеха. Ві довів, що вони є ефективним автономним оперативником; Розумні і амбітні вони завжди були віддані виконанню завдань і ніколи не виявляли нелояльності до Арасаки. Однак вони показали високий рівень стресу.
Під час франкфуртського витоку Дженкінсу було доручено розібратися з ситуацією після вбивства ряду представників ЄКА без офіційного схвалення його настоятельки Сьюзен Абернаті. Ві був доручений Дженкінсу вбити Абернаті, який вкрав його посаду. Ві подзвонив їхньому вуличному контакту і старому другові Джекі Уеллсу, щоб зустрітися в барі Ліззі. Поки там Ві обговорював деталі роботи, однак Джекі не бажала цього робити, і не хотіла, щоб Ві також проходив з нею. Під час розмови вони були загнані в кут агентами Арасаки під командуванням Абернаті, вони позбавили Ві корпоративного статусу і забрали інформацію щодо Дженкінса. Вони також намагалися залучити Ві, але поступилися після того, як джекі погрожували. Ві нарікав, що їхнє життя фактично закінчилося, Однак Джекі стверджував, що насправді вони нарешті вільні від корпоративного світу. Потім він дозволив Ві залишатися у нього вдома, поки вони не встали на ноги.

2077[]

Ві пробув з Джекі півроку, виконуючи разом найману роботу, одночасно покращуючи свою вуличну довіру. Зрештою, V вдалося заощадити достатньо коштів, щоб зняти власну квартиру в Мегабудівлі H10.

Приблизно в останній тиждень квітня 2077 року після завершення роботи для Вакако Окада, Ві і Джекі зв'язався інший фіксер на ім'я Декстер ДеШон. Вони разом з Нетраннером Т-Багом були найняті, щоб увірватися в Конпекі-Плаза і вкрасти реліквію у Йорінобу Арасаки для Евелін Паркер. Ві взявся за підготовку до пограбування, зустрівшись з Паркер, щоб знайти пристрій, і діставши Плоскоголового з банди Виру, щоб допомогти їм.

Закінчивши планування, Ві і екіпаж взялися за пограбування і успішно дістали Реліквію. Однак вони були змушені сховатися, коли Йорінобу зустрівся в кімнаті зі своїм батьком Сабуро Арасакою і вбив його. З посиленням безпеки в будівлі Ві став єдиним уцілілим, оскільки Т-Баг був віддалено вбитий Нетраннерами Арасакі, а Джекі піддався ранам всередині кабіни Деламейн. Кожух Реліквії також був критично пошкоджений, змусивши Ві прорізати його в свій нейронний порт, щоб зберегти його. У точці рандеву всередині мотелю No-Tell Ві був зраджений і вбитий ДеШоном через постріл в голову. Потім їх тіло утилізували на сміттєзвалищі на околиці міста.

Однак через присутність Реліквії в їхньому тілі Ві був відроджений пристроєм через деякий час. Розташовані колишнім охоронцем Сабуро Горо Такемурою, їх привезли назад в Нічне місто і в клініку Віктора Вектора. Одужавши там, Ві дізнався, що Реліквія перекреслює їхню свідомість енграмою Джонні Сільверханда, і що їм залишилося жити лише короткий час. Потім Місті повертає Ві до своєї квартири, щоб відпочити. Пізніше тієї ж ночі енграма Джонні Сільверхенда починає нападати на Ві, вимагаючи від них покінчити життя самогубством. Незважаючи на деякі труднощі і боротьбу, Ві вдається прийняти таблетки, які їм дав Місті. Зустрівшись з Горо, Ві попросили допомогти дати свідчення спадкоємцю Сабуро Ханако і викрити злочин Йорінобу. У той же час вони вирішили дослідити різні приводи до видалення Реліквії, включаючи Евелін і її творця Андерса Хеллмана.

За допомогою учасниці Moxes Джуді Альварес Ві розмістила Евелін і дізналася, що спочатку вона була найнята хлопчиками вуду, щоб вкрасти Реліквію, хоча тільки для енграми Сільверхенда. Зустрівшись з Пласідом, вони домовилися допомогти їм обійти Блекволл і зв'язатися з Альт Каннінгемом, легендарним нетруннером і колишньою дівчиною Джонні. Через Альт Ві дізнався, що вони можуть витягти енграму через Soulkiller і переписати її своєю свідомістю, хоча тільки в системі Мікоші Арасаки. Зв'язавшись з Rogue Amendiares, Ві дізнався, що Хеллман намагається перейти на бік Кан Тао. Працюючи з Панамом Палмером і Альдекальдо, вони влаштували засідку на його конвой і витягли його. Під час допиту Хеллмана Ві дізнався, що Реліквія постійно пов'язана з їхньою нейронною системою, що унеможливлює скасування процесу. Після цього Ві подзвонив Такемурі, щоб продовжити власний допит і незавершені справи.

Ві і Горо зустрілися з Сандаю Одою, охоронцем Ханако, щоб повідомити йому про зраду Йорінобу. Коли він відмовився їм вірити, вони поступово вирішили зв'язатися з Ханако під час меморіального параду Йорінобу і почали готуватися до цього. Після того, як вони розправилися з силовиками і Одою, Горо був змушений викрасти Ханако і змусив Ві зустрітися з нею. Розповівши їй, свідками чого вони були, на них напали сили Арасаки на чолі з Адамом Смашером, хоча Ві вдалося уникнути засідки. Незабаром після цього з Ві зв'язався Ханако і домовився про зустріч в Емберсі. Під час нього вони дізналися, що Мікоші знаходився під вежею Арасака.

Під час зустрічі Реліквія почала давати збої в роботі, змусивши Ві достроково покинути її. Коли Сільверхенд взяв під контроль, їх взяли на операцію Віктора і дізналися, що процес Реліквії майже завершений.

Епілоги[]

Дивись, чой!

Спойлери з ігор

З огляду на деякий час побути на самоті, Ві і Джонні розмірковували над тим, які у них є варіанти. Нарешті, Ві зробив свій останній дзвінок і вирішив, що вони збираються робити.

Якщо Ві прийняв пропозицію Ханако:

Ві поїхав з Арасакою, врешті-решт досягнувши успіху в їхніх пошуках витіснення Йорінобу та видалення біочіпа Ві. Перебуваючи без свідомості, Ві зустрівся з Джонні, який сказав, що вони зробили жахливий вибір, і, витягнувши чіп Ві, втратить частину себе. Провівши кілька тижнів часу на відновлення в клініці на орбітальній станції Арасака в космосі, або Хеллман, або Такемура принесли звістку про те, що операція врешті-решт не спрацювала і що Ві залишилося жити лише шість місяців. Такемура більш конкретно згадував, що Ві не доживе до зими. Проте була зроблена пропозиція щодо Ві. Складний вибір - прийняти або відмовитися від пропозиції від Арасаки.
Якщо Ві прийняв договір: Ві вирішив стати енграмою. Їх психіка буде замикатися в Мікоші до тих пір, поки для них не буде знайдено відповідне тіло.
Якщо Ві відмовився від договору: Ві вирішив повернутися в Найт сіті і дожити останні півроку, які йому залишились.

Якщо Ві дослухався до поради Джонні або якщо Ві вирішив напасти на вежу в повній самоті:

Давши контроль над своїм тілом, Джонні зробив ударну команду з Rogue Amendiares і Crispin Weyland, врізавшись в вежу Арасака з AV, і дійшовши до Мікоші після того, як пробився вниз. В іншому випадку Ві увійшов до вежі Арасака біля вхідних дверей і сам пробрався до Мікоші.
Якщо Ві переможений у бою:
Ві гине, якщо вони будуть переможені в бою під час штурму вежі Арасака в (Не бійтеся) Жнець, де він буде розігруватися так само, як і кінцівка «Самогубства».
Якщо Ві потрапляє в Мережу:
Опинившись у Мережі, Ві і Джонні зустрілися з Альт Каннінгемом, який сказав їм, що, незважаючи на те, що вони нарешті були розлучені, біочіп змінив занадто багато мозку Ві, і якщо вони повернуться, вони помруть через півроку. Замість цього вона порадила Джонні повернутися назад, оскільки тіло не відкидало б його психіку.
Якщо Джонні залишиться з тілом Ві: Ві пішов за Альтом за Блекволлом. Через кілька місяців після тих подій Джонні вирішив покинути Нічне місто, відчуваючи вдячність за те, що знову пожив, але сумний за те, як все склалося щодо долі Ві.
Якщо Ві повертається до їх тіла: Джонні пішов за Альтом за Блекволлом. Ві став легендою Найт-сіті. Знаючи, як мало часу у них залишилося, Ві вирішив максимально використати його. У якийсь момент протягом наступних двох місяців таємнича людина, відома як містер Блакитні очі, найняла Ві, щоб влаштувати пограбування на Кришталевому палаці. У день, коли Ві залишився в космосі, містер Б пообіцяв їм, що якщо вони будуть успішними у своїй місії, вони отримають більше, ніж навіть можуть собі уявити.

Якщо Ві вирішив покликати Панама на допомогу:

Ві ночував з Альдекальдосом після того, як був введений в клан. Наступного ранку конвой кочівників напав на будівельний майданчик маглева, щоб отримати доступ до тунелю. Використовуючи TBM, група досягла нижніх рівнів вежі Арасака, врешті-решт знайшовши Мікоші.
Опинившись у Мережі, Ві і Джонні зустрілися з Альтом, який сказав їм, що, незважаючи на те, що вони були остаточно розділені, біочіп змінив занадто багато мозку Ві, і якщо вони повернуться, вони помруть через півроку. Замість цього вона порадила Джонні повернутися назад, оскільки тіло не відкидало б його психіку.
Якщо Ві повертається до їх тіла: Джонні пішов за Альтом за Блекволлом. Принаймні через місяць після штурму більшість Альдекальдос перетнули кордон у SoCal з купами Arasaka tech. Ві і ті нечисленні Альдекальдо, які ще не виїхали, також були готові покинути Найт сити. Панам і Мітч сказали Ві, що у них є контакти в Арізоні, які, можливо, зможуть допомогти зі своїм станом. Ві приєднався до Альдекальдоса в їх подорожі до міста Тусон.

Якщо Ві вирішує покінчити життя самогубством:

Ві вирішив скинути таблетки з даху, на превелику розгубленість Джонні. Ві тоді пояснив, що це буде найчистіший і найменш кривавий спосіб, ніби вони зроблять щось інше, люди помруть. Джонні сказав Ві, що люди вмирають, і це шлях речей, який Ві запитав, чи варті вони своєї жертви, яку Джонні мовчав. Ві також заявив, що принаймні вони будуть знати про смерть. Потім він сидів біля Ві, запитуючи, чи впевнені вони, що Ві відповів, що поки Джонні нічого не має проти цього. Джонні погодився на це, і, переглянувши Найт сити востаннє і попрощавшись, камера відходить від Найт сіті, коли лунає постріл, сигналізуючи, що V покінчив життя самогубством.
Advertisement