Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Вуличне дитя - основне завдання в Cyberpunk 2077. Є одним з трьох можливих початкових завдань, доступне лише для гравців, які обрали життєвий шлях Дитя вулиць. Ві виріс на вулицях Гейвуда в Найт-Сіті, перш ніж шукати кращої долі в Атланті. Кілька років по тому, нічим не покращивши своє становище, Ві повертається до рідного міста і волею долі вирішує допомогти другові.

Запис у журналі[]

Як воно вдома, Ві? Ну, визнай - ти ж сумував за Гейвудом. Поміж оцих всіх наркобариг, сутинерів та суцільного браку можливостей... якийсь свій шарм є тут, хіба ні? Хто в Гейвуді народиться, той там і помре. Хіба що ти зі щасливчиків, саме так. То що, mano, чи належиш ти до обраних?
Якби існувала реклама Найт-Сіті, то Кіркове тупе обличчя було б у ній. Слизький тип, що вважає себе розумнішим, аніж є насправді - ще той засранець. Та хоч як його не називай, але в нього завжди є "Велика справа на мільйон", як-от викрадення авто з гаража, який непогано охороняється. Вочевидячки, відомий факт, що майбутній мільйонер сидітиме саме в "Ель Койоте Кохо" й жертиме бургери з пекучим перцем... правда ж?

Цілі[]

  • Знайдіть Кірка на другому поверсі.
  • Поговоріть з Кірком.
    • Сядьте поруч із Кірком.
  • Вийдіть із бару.
  • Прямуйте в "Жаринки".
  • Поговоріть із Падре.
  • Сядьте в авто Падре.
  • Вийдіть з авто.
  • Спустіться ліфтом на гаражний поверх.
  • Знайдіть "Рейфілд".
    • Знайдіть Ріка. [необов'язково]
  • Позбудьтеся блокування, скориставшись пристроєм Кірка.
  • Сядьте в авто.
  • Украдіть "Рейфілд".
  • Поговоріть із викрадачем.

Проходження[]

Ви починаєте з того, що вправляєте свій зламаний ніс у барі "Ель Койото Кохо", розташованому в Ґлені. Бармен Пепе розповідає вам, що взяв борг у Кірка Сойєра, нового дрібного справника у місті, і той погрожує переламати йому ноги, якщо він не заплатить найближчим часом. Пепе просить вас поговорити з Кірком, щоб він або забув про борг, або знайшов інший спосіб його погашення.

Ви зустрічаєтеся з Кірком і, хоча він відмовляється забути борг Пепе, домовляєтеся про угоду. Кірк доручає вам викрасти Рейфілд Арондит, що належить корпорату з Арасака; якщо ви зможете зробити для нього цю справу, то він забуде про борг Пепе і навіть доплатить вам за роботу. Погодившись на це, ви вирушаєте до Вестбруку, де стоїть машина, разом з Падре, другом і місцевим справником. Незважаючи на коротку сутичку з бандитом з "шостої вулиці" Семом Картером, Падре довозить вас до місця призначення і віддає вам свою візитівку.

Скориставшись пристроєм, який дав вам Кірк, і який може розблокувати машину і завести її, нібито в обхід сигналізації, щоб запобігти сповіщенню поліції Найт-Сіті, все йде гладко, доки хтось несподівано не відчиняє двері ззовні, і ви не опиняєтесь перед дулом пістолета, яким володіє Джекі Веллз, що має намір забрати машину собі. Вас перериває раптовий приїзд поліцейських і Генрі Стінц, який ловить вас обох і наказує своїм офіцерам притиснути вас до землі. Стінц критикує вас обох за ваш життєвий вибір і за те, що мало що змінилося, але перш ніж він встигає забрати вас у відділок, на галас приходить корпорат Арасаки, Каору Фудзіока, власник машини, який бачить, що відбувається. Використовуючи свою корпоративну репутацію, він наказує Стінцу переламати вам ноги і скинути вас обох у річку, щоб втопити. Поліцейські збивають вас з ніг, але Стінц вирішує залишити вас обох у провулку, оскільки він ненавидить корпорацію так само, як і всі інші.

Отямившись у провулку, ви з Джекі розмовляєте, намагаючись прийти до тями. Після знайомства з вами і причини, чому ви викрадали машину, яку він пригледів, Джекі каже, що Кірк не такий впливовий, як здається, а його погрози Пепе в кращому випадку пустопорожні. Потім Джекі запрошує вас на сніданок, завершуючи завдання, що веде до вступного відеоролика Найт-Сіті.

Advertisement