Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Вудуїсти (англ. Voodoo Boys) - банда Найт-Сіті, що контролює прибережну частину Пацифіки. Основними їхніми ворогами є банда "Звірів".

База даних[]

«ВУДУЇСТИ»
«ВУДУЇСТИ»

«Вудуїсти» - це загадкова банда мережників із Пацифіки. Вони відстоюють незалежність району та очолюють гаїтянську громаду, яка там проживає. Про банду в місті ходять зловісні чутки. Найбільше про них знають мережники Найт-Сіті (як мінімум, вони можуть розпізнати вірус «Вудуїстів», коли той потрапляє до них в систему) та "Мережева Варта", яка роками намагається їх ліквідувати, хоча й безрезультатно.

Основа банди[]

Основу банди становлять члени гаїтянського походження, які спілкуються гаїтянсько-французькою говіркою. Згідно зі словами Бріджит, члени "Вудуїстів" мають технології для глибинного проникнення та дослідження мереживних та технологічних властивостей людського "хрому". Для цього вони використовують набагато більш просунуті технології. аніж мережники. які за словами Бріджит "лише зачіпають простір на поверхні".

Згідно з натяками Плацида, "Вудуїсти" не є самоназвою банди, ймовірно вони отримали це прізвисько від "Звірів" та інших жителів Найт-Сіті.

Відомі члени[]

  • Бріджит
  • Плацид
Advertisement