Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Ця стаття незавершена.

Ви можете допомогти «Вікі Кіберпанк» доповнивши її.
Рекомендації по написанню. •

Блазень на пагорбі (англ. Fool on the Hill) - Основне завдання в Cyberpunk 2077. У ньому Ві починає бачити дивні картинки на стінах.

Запис у журналі[]

Може, ніяких дивних картинок не існує? Може, вже біочип перемелює твій мозок у рибну кашу... Хай там як, але цю загадку з дивними символами в неочікуваних місцях точно треба вирішити. Я б на твоєму місці побалакав про це з Віктором або тією чакранутою ціпою. Принаймні комусь із них має бути цікаво.

Цілі[]

  • Поговоріть із Місті.
  • Знайдіть усі стінописи з Арканами Таро в місті. [20/20]
  • Поговоріть із Віктором.
  • Поговоріть із Місті.

Проходження[]

  • Завдання стане доступним лише після завершення Mappin MainQuest CP2077Вічний сон.
  • Треба просканувати будь-який стінопис у місті.

Після першого сканування буде діалог з Джонні, який здивується разом з Ві та запропонує звернутися до "ту ціпоньку із волоссям". Поговоривши з нею, вона буде вважати, що це знак вищих сил та порекомендує знайти інші зображення.

Ві необхідно просканувати або взаємодіяти з 20 картами таро в Найт-Сіті. Два з головних арканів, Диявол і Суд, зустрічаються лише в певних фіналах і не є необхідними для цього завдання. Чотири карти Короля з Cyberpunk 2077: Ілюзія свободи також не потрібні для цього завдання.

Коли буде знайдено 17 карт, то треба буде поговорити з Місті.

Примітки[]

  • "The Fool on the Hill" - пісня гурту The Beatles з альбому Magical Mystery Tour 1967 року.
  • Як і казала Місті, місцезнаходження кожної карти Таро, буде пов'язано з з місце де їх буде знайдено.
Advertisement