Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

2013Icon2020Icon2077IconV3Icon

Ця стаття незавершена.

Ви можете допомогти «Вікі Кіберпанк» доповнивши її.
Рекомендації по написанню. •

Arasaka Corporation (укр. Корпорація «Арасака») — це відома на весь світ японська мегакорпорація, що займається корпоративною безпекою, банківською діяльністю та обробною промисловістю.

Вони володіють більшою фінансовою силою, ніж будь-яка інша корпорація, і використовують такі підривні тактики, як шантаж, вимагання та хабарі, щоб впливати на навколишній світ.

Політика[]

Arasaka прагне тільки одного - цілковитої політично-економічної влади над Японією.

Озброєння[]

Cyberpunk 2020[]

Арасака дуже вихваляється своїм військом. У них 100 тисяч добре вишколених військових, які віддадуть своє життя за Корпорацію.

В них налічується:

  • 250 штурмових авто AV-4,
  • 250 літаків Osprey II,
  • 11 реактивних літаків,
  • 20 важких транспортних літаків Boeing C-25.

Окрім того, є ще центр навчання в Hokkaido, а в кожному офісі є 2 гвинтокрили та хірургічна лікарня.

Запис у базі даних (2077)[]

КОРПОРАЦІЯ «АРАСАКА»
Корпорація «Арасака»

Корпорація «Арасака» - це найстаріша мегакорпорація у світі. Вона зародилася ще в середині двадцятого століття, коли молодий Сабуро Арасака успадкував невеличку компанію свого батька та перетворив її на світового лідера у сфері безпеки. Зараз корпорація «Арасака» відома як гігант із виробництва озброєння, який бере участь у військових конфліктах на всіх континентах. Завдяки новітнім технологіям та майже необмеженому капіталу компанії, вона здатна в широких масштабах переслідувати свої політичні цілі. Солдати та агенти «Арасаки» відомі не лише відмінною підготовкою, але й відданістю корпоративним цінностям та її гендиректору, Сабуро Арасаці, який, попри свій вік, продовжує керувати компанією залізним кулаком. Навіть про зміну керівництва пліткують лише пошепки, бо ніхто не наважиться відкрито виступити проти власника найбільшої військової імперії світу... Ну, майже ніхто.

Галерея[]

Категорії:Корпорації

Advertisement