Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

Альт Канніґем — видатна хакерка, колишня коханка Джонні Сільвергенда. Вона ще на початку століття створила програму Душогуб, потім була викрадена за наказом Сабуро та з 2013 року продовжила існування як оцифрована свідомість, схована на носієві десь у Найт-Сіті.

2013 рік[]

У 2013 році хакерка Альт Каннінґем створила програму Душогуб, яка переносить особистість людини на електронний носій, але при цьому вбиває мозок. Сабуро викрав Альт і змусив її створити власну версію Душогуба. З допомогою цієї програми він оцифровував своїх противників і клієнтів, які хотіли б здобути безсмертя, а їхні особистості зберігав у віртуальному світі Мікоші. Джонні, намагаючись врятувати Альт, запізнився і її вже оцифрували до його прибуття. В спробі визволити Альт, Джонні ненавмисне вбив її тіло. Через це Джонні став повстанцем, він підбурював до бунтів проти Арасаки і врешті намірився підірвати її штаб-квартиру термоядерною бомбою у 2023 році. Проте планам перешкодив Адам Смешер, який фатально поранив Джонні, Сабуро схопив його і також оцифрував з допомогою Душогуба.

2077 рік[]

Блукаючи по Найт-Сіті, Ві виходить на людей, які повідомляють, що в корпорації Арасака вже були готові піти далі — в рамках програми «Врятуйте ваші душі» продавати чипи, що дозволяють записувати оцифровані особистості назад у живий мозок. Викрадений чип був прототипом саме такого пристрою, що приніс би корпорації величезні прибутки, адже безліч клієнтів бажатимуть безсмертя. Вудуїсти, які замовили викрадення чипа Декстеру через Евелін, знайомлять Ві з енграмою Альт, яка може таємно виходити в Мережу з Мікоші. Альт обіцяє допомогти Ві та Джонні «розділитися», якщо вони дістануться до сервера, на якому міститься Мікоші.

Advertisement