Вікі Кіберпанк

READ MORE

Вікі Кіберпанк
Advertisement
Вікі Кіберпанк

І священе, і буденне / Не підставляй ліву щоку (англ. Sacrum Profanum / Losing My Religion) - стороннє завдання в Cyberpunk 2077.

Запис у журналі[]

Якщо виконувати завдання під час Першої дії:
У списку тих небагатьох речей, що мене бісять, десь нагорі є й "знущання зі слабшого тупо по приколу". Якби я міг, то залюбки б урятував цього монаха та надрючив парочку вихорців-уїбанів. Якщо ти такої ж думки, тоді воруши булками. Може, ще встигнеш урятувати дядька.

Якщо виконувати завдання під час Другої дії:
Знаєш, ніщо не заважає тобі зайнятися нашими справами, а вже потім рятувати всіляких ідіотів. Але окей, якщо тобі вже горить допомогти монахові в біді, хутко чвакай до складу. Може, ще встигнеш, поки його не покремсали. А взагалі цікаво, як ти це робитимеш. Будеш обіймати кожну живу душу як довбані миролюби чи нормально з усім розберешся?

Цілі[]

  • Урятуйте монаха.
  • Здолайте бандюків.
  • Поговоріть із монахом.

Проходження[]

Завдання трохи відрізняється в залежності від того, коли ви його виконуватимете. Якщо брати завдання під час Другої дії, то Джонні прокоментує, як це поетично - рятувати Монаха у біді. Ві може показати середній палець, але знайте, що Джонні зробить те саме у відповідь.

Прийшовши на місце є 4 можливі входи в середину:

  • Головний вхід - якщо хочете все зроби відкрито, то це ваш вибір
  • Біля головного входу стоять контейнери, на які можна зібратися та ввійти всередину
  • Якщо йти по лівій стороні від головного входу, буде люк, який можна відкрити тільки якщо є Технарство (значок)7 технарства
  • Пішовши ще далі по лівій стороні, також будуть контейнери по яким можна піднятися та ввійти всередину

У вас буде можливість, як розібратися з "вихорцями" - вбити чи несмертельно нейтралізувати їх. Достатньо вбити одно, щоб це зарахувалося як жорстоке проходження. Загалом їх п'ятеро. Лише тоді, коли закінчите з ними, буде можливість поговорити з монахом. Він по різному відреагує на те як ви його порятували. Він або буде вдячний за те, що ви нікого не лишили життя, або подякує за порятунок, але "його життя не варте смерті інших".

Реакція Джонні, якщо не вбивати "вихорців":

Джонні: Ти диви, хто вибрав праведний шлях... Якщо боїшся, то може варто було піти до монахів, а не найманців?

Ві: Не все можна вирішити вбивством.

Джонні: Якщо хочеш змінити світ, то завжди доводиться платити. А щодо цих хромоїбланів, думаєш, вони дістали все це простим наспівуванням "ом-м-м" у позі лотоса?

Ві: Якщо в них його стільки, що можуть витратити на монахів, то це все їм не треба...

Реакція Джонні, якщо вбити "вихорців":

Джонні: Хто ж знав, що монахи такі невдячні засранці? Можливо, тобі ще перепросити, що врятував/ла його сраку! Як я втомився від виродків, які кажуть, що в світі є хороші та погані люди. Існують лише хороші та хрінові вибори. От твій вибір був хорошим, бо чому тоді карма залишила тут стільки крутого залізяччя?

Ві: Мені подобається цей хід думок.

Примітки[]

  • Після порятунку монаху, обох братів можна буде зустрінути на Шпек-стріт в Японському кварталі, Вестбрук.
  • Біля монаха, що у "Вихорців" лежить культовий силовий пістолет-кулемет "Фенрір".
  • Це єдине завдання в якому Ві може показати середнього пальця.

Галерея[]

Advertisement