Cyberpunk Wikia
Advertisement

2077Icon

The World of Cyberpunk 2077, oyunculara güncellenmiş Cyberpunk 2077 dünyasını tanıtmak için Marcin Batylda tarafından yazılmış evrene dair bilgilerin bir özetidir..

Resmi Açıklama[]

Okuyucuları Gece Şehri'nin fütüristik megalopolisine, CD Projekt RED'in canlı yeni aksiyon RPG'sinin merkez üssüne götüren, anlayışlı, büyüleyici bir şekilde tasarlanmış, tam renkli bir ciltli kitap.

Genel Bakış[]

Şiddet, baskı ve cyberware implantlarının sadece yaygın olmadığı, hayatta ilerlemek için gerekli araçlar olduğu distopik metropollerle dolu bir dünya olan 2077 yılına adım atın. Birleşik Devletler'in ekonomik gerilemesinin nasıl dolambaçlı şirketlere nasıl sakatlayıcı bir bağımlılık yarattığını ve Özgür Kaliforniya Eyaleti'ni nasıl doğurduğunu keşfetmek için keskin bilgilere dalın. Gece Şehri'nin çeşitli bölgelerini, çeteler ve tarihini keşfedin. Yarının teknolojisi hakkında bilinmesi gereken her şeyi öğrenin ve Cyberpunk 2077'nin sibernetiği, silahları ve araçları hakkında araştırma yapın.

Dark Horse Books ve CD Projekt RED, Cyberpunk 2077'nin zengin irfanının kapsamlı bir incelemesi olan The World of Cyberpunk 2077'yi sunuyor. Bu karmaşık bir şekilde bir araya getirilmiş cilt, The Witcher video oyunu serisinin yaratıcılarının uzun zamandır beklenen devam oyununun tarihi, karakterleri ve dünyası hakkında bilmeniz gereken her şeyi içerir.[1]

Karakterler[]

Bu, dergide makale yazan veya röportaj yapılan karakterlerin bir listesidir.

Soruşturma'nın gazetecileri
  • Editör
  • Josh X
  • Liam Allen
Ortak Çalışanlar
  • Robert Wilson
  • Mitch Anderson
  • Judy Alvarez
  • Nix
  • Lyle Thompson
  • Olivia Hernandez
  • Rogue Amendiares

Sürümler[]

Standard Edition[]

Standard Edition, 192 sayfa, tam renkli, ciltli bir kitaptır.

Deluxe Edition[]

Deluxe Edition, Night City haritasından sonra tasarlanmış özel bir ciltli kapağın yanı sıra kalın bir ciltli kapak, bir Johnny Silverhand posteri, araç konsept sanat kartpostalları ve bir sayfa geçici dövme ile birlikte gelir.

Satın Alma[]

Notlar[]

  • Derginin, Liam Allen'ın ölümünden üç yıl sonra, 28 Ağustos 2077 civarında yayınlandığı belirtiliyor. Cyberpunk 2077 tarihi ve 2077 ortasına kadar kalan tek üyenin Max Jones olduğu düşünüldüğünde, önceki tarih yanlıştır.

Galeri[]

Referanslar[]

Advertisement