Cyberpunk Wikia
Advertisement

2077Icon

Rayfield, 2077'de bir otomotiv üreticisidir.

Geçmiş[]

Rayfield, kaliteli spor arabaları ve limuzinleri ile tanınan lüks araçlar üretmektedir. Araçlarının üretiminde KristalKubbe gibi en son teknolojiler kullanılmaktadır. 2076'da Rayfield, ilk lüks modeli AV: Excalibur'u piyasaya sürdü.[1]

Araçlar[]

Araçlar
Tür Ürünler
Arabalar Rayfield Aerondight S9, Rayfield Caliburn
Özel Varyantlar
AV Rayfield Excalibur

Galeri[]

Trivia[]

  • Bu zamana kadar açıklanan tüm Rayfield araçlarının isimleri mistik İngiliz kılıçlarından gelmektedir.

Referanslar[]

  1. The World of Cyberpunk 2077 sayfa 57: "Üst düzey lüks otomobiller Avrupalı üreticilerin alanıdır. İspanya'nın Herrera'sı ve İngiltere'nin Rayfield'ı gibi şirketler, hem konfor hem de hız göz önünde bulundurularak tasarlanmış üstün kaliteli spor arabaları ve özel yapım lüks limuzinleriyle tanınırlar. Çoğu model aynı zamanda, tamamen kapalı, penceresiz bir gövdenin içine dışarıdan bir görünüm yansıtan ve yolcular için mutlak koruma ve mahremiyet sağlayan CrystalDome gibi en yeni teknolojileri kullanır. Rayfield kısa süre önce, 2076'da ilk lüks model AV Excalibur'u piyasaya sürerek tekliflerini çeşitlendirdi."

BATYLDA, M. The World of Cyberpunk 2077. 1st ed. Milwaukie, OR; Dark Horse Comics, 2020.

Advertisement