Cyberpunk Wikia
Advertisement

2077Icon

Panam Palmer, eski bir aile sorunundan sonra tek başına paralı asker olarak daha bağımsız bir yaşam sürmeye karar veren Aldecaldolar'ın eski bir üyesidir.

Panam, bir göçebe fakat bugünlerde "eski göçebe" demek daha doğru olur. Ailenin lideri Saul ile anlaşamayınca Aldecaldolar'dan ayrıldı ve bir paralı asker olarak şansını denemek için Gece Şehri'ne taşındı. Panam'ın hayatı bir dönüm noktasında ve bir yandan hayatının bir değişikliğe ihtiyacı olduğunu biliyor, ya şimdi ya da hiç. Diğer bir yandan da arkadaşlarının olduğu göçebe aile ile arayı tamamen açmak tehlikeli olabilir çünkü Gece Şehri, göçebelere fazla kibar davranmıyor. Ayrıca Panam gibi içsel çatışma yaşayan ve daha parlak bir gelecek hayali olan insanlara hiç sabır göstermiyor.
- Game Database, Cyberpunk 2077

Genel Bakış[]

Panam'in ismi oyunda ilk kez Rogue'un V'ye, Kırgıbayır'da saklandığı varsayılan Anders Hellman'ı bulmanın yollarından birini önerdiği 2. perdede geçer. Aldecaldolar'ın eski bir üyesi olarak Panam, bölgeyi iyi bilmektedir ve iyilik uğruna yardım etmeyi kabul eder.

Hem Aldecaldolar'ı terk etmesi hem de ailenin lideri olan Saul ile tartışmasına rağmen halkıyla oldukça iyi geçiniyor ve dışlanmak yerine ayrıldığını gösteriyor. Çabuk sinirlenmesine ve karma dengesiyle motive oluyor gibi görünmesine rağmen ana amacı, hayatı hem kolay hem de güvenli yapmaya çalıştığı ailesinin iyiliğidir. V, profesyonel bir Solo olarak kariyer yapmak yerine bir Aldecaldolar'ın lideri olarak devam ederek Panam'a farklı bir yolda yürümesi için bir fırsat olabilir.

Panam, erkek V için yapılan konuşmalara ve sonunda Fırtınadaki Biniciler görevine bağlı olarak değişen Romantizm seçeneklerinden biridir.

Görevler[]

  • Hayalet Şehir
  • Yıldırım Molaları
  • Savaş sırasında Yaşam
  • Fırtınada At Koşturanlar
  • Dostlarımdan biraz yardım ile
  • Karayolu Kraliçesi

Gallery[]

Referanslar[]

Advertisement