Cyberpunk Wikia
Advertisement

2077Icon

Konpeki Plaza veya 紺碧プラザ, Gece Şehri'nin Watson Semti'nde yer alan Arasaka Kordon'da bir oteldir.

Genel bakış[]

Rezidans, şehri ziyaret etmek zorunda kalan veya Gece Şehri'nde kendi daireleri olmayan Arasaka müdürlerini içeriyor. Şehrin merkezinde bulunan bina; güvenlik görevlileri, temizlik işçileri, şefler ve hizmetçilerden oluşan neredeyse yüz kişilik bir ekibe sahip. Şirketin kendini yönettiği gibi takım elbiselileri ağırlıyorlar.

— The Gig trailer

Konpeki Plaza, Gece Şehri'nde bir konumu olan bir otel zinciridir. Şehre gelip kalacak yeri olmayan çoğu şirket yetkilisinin burada kalmasıyla zenginler tarafından kullanılmaktadır. Konpeki Plaza'nın Arasaka Şirketi'ne bağlantısı bulunmaktadır ve kendi şirket güvenliğine sahiptir.

Yorinobu Arasaka, 2077 yılında Hazine'yi babası Saburo'dan çaldıktan sonra buraya gelmişti. Bu sırada V ve Jackie Welles, Militech yetkilileri olarak otele girip biyoçipi çalmaları için işe alındı.

Yerleşimciler[]

  • Yorinobu Arasaka

Galeri[]

Trivia[]

  • The Gig fragmanında verilen profilin bir geliştirici gözünden olması olasıdır. Yayın öncesi bilgi ve mini haritaya göre Konpeki Plaza, prologun geçtiği Watson'ın Arasaka Kordon bölgesinde yer almaktadır. Profil muhtemelen binayı Şehir Merkezi'nde yer alan Arasaka HQ ile karıştırarak şehrin merkezinde olarak tanıtmaktadır.
  • Şirketçi V bir konuşması sırasında Gece Şehri'nde bulunan Konpeki Plaza'nın Tokyo'da olana benzemediğini belirtmektedir.

Referanslar[]

Advertisement