Cyberpunk Wikia
Advertisement

2020IconRedIcon2077Icon

Japon Kent'in kalbinden saykodelik bir bulanıklıkla çıkan Kaplan Pençeleri, taze bir bölgeye kazıklarını saplamaya kararlı.

Cyberpunk 2077

Kaplan Pençeleri (虎鉤衆), Gece Şehri'nde bulunan bir Japon çetesidir.

Genel bakış[]

2020'de kurulan 'Kaplan'ın Pençesi' orijinal Japon Kent toprağı ve etrafındaki yerleşim komünitesini talep eden ufak, defansif bir saldırı çetesiydi. Genel olarak çete siber donanım yerine dövüş sanatlarına, geleneksel Japon silahlarına ve gelişmiş reflekslere güvenmeyi tercih ediyordu. Finansal açıdan Arasaka tarafından desteklendikleri, dedikodular arasındaydı.

Dördüncü Kurum Savaşı'ndan sonra Kaplan'ın Pençesi, ismini Kaplan Pençeleri olarak değiştirdi. Amaçları 2045'te Gece Şehri'nin Asyalı komünitesini korumaktı. Çete Eski Japon Kent bölgesini kontrol ediyordu ve yavaş yavaş Watson'a taşınıyordu. Bu süreçte aynı zamanda Arasaka ile bağlarını koparmış ve Japon Kent'i eski ihtişamı için tekrardan inşa etmekte büyük bir rol oynamışlardı.

Çete 2077'ye kadar çok az değişti. Sık sık siber donanım kullanımı ve ulaşım amaçlı motorlara sabit kalınması az olan değişimlere örneklerden birkaçıydı. Aynı zamanda ufak ve mütevazi bir başlangıçtan şehirdeki en büyük çetelerden biri oldu. Söylentilere göre Tokyo'da bulunan Çelik Ejderler isimli bir çete ile kan davaları vardı.

Detaylar[]

Kaplan Pençeleri, Japon Kent'ten çıkma acımasız ve yerel bir çetedir. 5.500 üye sayısıyla Gece Şehri'nin en büyük çetelerinden biridir. Triadlar ve Yakuza gibi Asya suç örgütlerinin üye alma metotlarını kullanmaktadırlar. Çete ağırlıklı olarak Asyalı üyeler barındırmaktadır ve ana amaçları kendi bölgeleri içerisinde kontrolü sağlayıp ara sıra diğer çetelerin işlerini kendi bünyelerine katmaktır. Kaplan piyadeleri ışıltılı Asya dövmeleri, hızlı sokak motorsikletleri, katanaları ve tantoları ile kolayca tanınırlar. Refleks arttırıcılar, artırılmış siber uzuvlar, acı editörleri ve dövme gibi gözüken ECM sistemleri, çetenin kullandığı siber donanımlara örneklerdir.

Felsefe & yapı[]

Bir sürü Kaplan görüyorum. Burayı onlar mı işletiyor?

Başka neyi iyi yaparlar biliyor musun? Soru soranların dizlerini kırmayı.

V, bilinmeyen biriyle konuşuyor

Referanslar[]

Şablon:Navbox Çeteler tr:Kaplan_Pençeleri

Advertisement